| کد خبر: 232071 |

یک فوتی در تصادف قطار و کامیون

دکتر سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین گفت : در ماموریتی که در ساعت ۰۷:۰۰ صبح (امروز) به مرکز فوریتهای پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف قطار و کامیون در محدوده نرسیده به کوندج پشت نیروگاه شهید رجایی میداد که به سرعت سه آمبولانس اورژانس از پایگاههای ناصرآباد ، کاسپین ، زیاران به محل حادثه اعزام شدند.

تین نیوز

قزوین- دکتر سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین گفت : در ماموریتی که در ساعت ۰۷:۰۰ صبح (امروز) به مرکز فوریتهای پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از تصادف قطار و کامیون در محدوده نرسیده به کوندج پشت نیروگاه شهید رجایی میداد که به سرعت سه آمبولانس اورژانس از پایگاههای ناصرآباد ، کاسپین ، زیاران  به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین دکتر سطانی در ادامه افزود :این حادثه که ۳ مصدوم داشت که متاسفانه راننده کامیون آقایی ۴۰ساله که به علت شدت جراحات در صحنه حادثه علیرغم تلاش های کارشناسان فوریت های پزشکی فوت شد. لوکوموتیوران قطار (راننده قطار) به علت شدت برخورد و آسیب های وارده در صحنه حادثه با انجام عملیات احیا(cpr) و اقدامات پیشرفته به بیمارستان شهید رجایی منتقل گردید.

 یک مصدوم دیگر با انجام اقدامات درمانی  توسط کارشناسان فوریتهای پزشکی به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شد. یک فوتی در صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.