| کد خبر: 232014 |

نماینده مردم سمیرم در مجلس:

مردم را یارانه‌بگیر نکنید/ مشخص شدن شفافیت در آینده مناظرات

وعده نشدنی افزایش یارانه باعث می‌شود که هزینه آن را خود مردم بپردازند بنابراین به جای ایجاد اشتغال مردم را یارانه‌گیر نکنیم.

تین نیوز

 نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: وعده نشدنی افزایش یارانه باعث می‌شود که هزینه آن را خود مردم بپردازند بنابراین به جای ایجاد اشتغال مردم را یارانه‌گیر نکنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اصغر سلیمی با اشاره به نخستین مناظره داوطلبان ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیاری از حرف‌هایی که در مناظره مطرح شد در شأن داوطلبان ریاست جمهوری نبود که صرفاً به تخریب و اهانت یکدیگر بپردازند و باید با ادله و منطق صحبت شود.

وی افزود: از سویی دیگر مطرح کردن مدارک تحصیلی بین داوطلبان ریاست جمهوری در مناظره مناسب نبود و انتظار می‌رفت که به سوال‌های اقتصادی بدون منحرف شدن از مبحث اصلی پاسخ دهند، زیرا شفافیت و پاسخ‌گویی در آینده مطالبه جدی همه آحاد ملت است و باید در همان ابتدا این موارد در داوطلبان مشخص شود.

در اقتصاد مقاومتی مردم را یارانه بگیر نکنیم

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رقابت باید در کمال احترام به یکدیگر صورت گیرد و وعده‌هایی دهند که شدنی باشد در صورتی که چنین چیزی در سخنان برخی از داوطلبان دیده نشد و چند برابر کردن یارانه نشدنی است و مشخص است که برنامه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت تولید، بهره‌مندی از توانمندی داخلی و رفع موانع، گفت: به جای اینکه تور ماهی‌گیری بسازیم و ماهی را محدود در اختیار مردم قرار دهیم، ماهی‌گیری را یاد دهیم و برای تحقق شعار سال در بحث اقتصاد مقاومتی، مردم را یارانه بگیر نکنیم و اشتغال ایجاد کنیم.

سلیمی با بیان اینکه داوطلبان ریاست جمهوری برای جلب آرا مردم دست به گریبان وعده‌های نشدنی می‌شوند، گفت: در صورت عملیاتی شدن چند برابری یارانه، خود مردم هزینه آن را باید پرداخت کنند و متحمل هزینه‌های بیشتری می‌شوند و مجبورند اجناس را با هزینه بالا خریداری کنند.

تکنولوژی و فضای مجازی قابل حذف نیست

وی خاطر نشان کرد: نخستین مناظره مناسب نبود اما انتظار داریم در مناظرات دوم و سوم به برنامه‌ها و اهداف خود پردازند و از مسائل حاشیه‌ای دوری کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل مطرح شده درباره فضای مجازی گفت: نمایندگان مجلس طرح‌هایی برای ساماندهی فضای مجازی دارند اما به نظر من نمی‌توان تکنولوژی را حذف کرد که بسیاری از دانشجویان، دانش‌آموزان و حتی کاسبان از آن استفاده می‌کنند و راه مقابله با بداخلاقی‌های این فضا بستن فضای مجازی نیست.

وی یادآور شد: باید فرهنگ‌سازی کرد که مردم از این فضا استفاده بهتری داشته باشند و پاک کردن صورت مسئله راه حل مناسبی برای ساماندهی فضای مجازی نیست و تلاش کرد که بستر مفیدی برای مردم در فضای مجازی فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.