| کد خبر: 231988 |

◄ قاطعانه از تصمیمات شورای نگهبان دفاع می‌کنم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان گفت: قاطعانه از تصمیمات شورای نگهبان دفاع می‌کنم

تین نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان گفت: قاطعانه از تصمیمات شورای نگهبان دفاع می‌کنم

به گزارش خبرنگار تین نیوز از کاشان، سردار رضا کاظمی در نشست خبری با مطبوعات اظهار کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید فردی شجاع، نترس، بدون حاشیه و مشکلات قبلی، فردی کارآمد برای نظام و مردم باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان با اشاره به اینکه شورای نگهبان در تصمیمات خود بهترین را اتخاذ کرده است، افزود: انتخاب نامزد باید با تراز انقلاب و پایبند به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری باشد.

وی از مردم کاشان خواست تا مانند گذشته هوشمندانه در انتخاب اصلح با رای اکثریت یکبار دیگر فرهنگ و روشنفکری خود را به نمایش بگذارند.

وی شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را عامل ناامیدی عناصر داخلی و دشمنان خارجی دانست و افزود: با آمدن چنین رئیس جمهوری تمامی چپاولگران، رانت‌خواران، خائنان و دزدانی که در داخل و خارج چشم طمع به مال و اموال ملت و مملکت دوخته‌اند ناامید می‌شوند.

سردار کاظمی با یادآوری سربازان واقعی وطن و خدمتگزاران به کشور گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نمونه شاخصه انقلابی است که خالصانه، صادقانه و عاشقانه به مظلومان عالم خدمت کرد و مصداق همان سخن امام خمینی (ره) در جواب پرسش نیروهای پهلوی در زمان دستگیری است که گفت یاران من در قنداقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات، رییس جمهوری را انتخاب کنند که در گذشته مشکلی ایجاد نکرده و در آینده‌ نیز کارگشا باشد، افزود: باید نامزدی انتخاب شود که کلام امام راحل و سخنان رهبری آیینه کار، فکر و رفتارش باشد.

وی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و ویژگی‌های مورد نظر مقام عظمای ولایت را فصل‌الخطاب دانست و اظهار داشت: باید کلام رهبری فرزانه را مبنای کار خود قرار داد که تاکنون با هوشمندی، روشنگری، بصیرت‌افزایی و رمزگشایی از نقشه‌ها و توطئه‌های مستمر دشمنان داخلی و خارجی مردم و کشور را در مسیر صحیح آن هدایت کرده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان با تاکید بر اینکه به نامزدی می‌توان رای داد که درد نظام درک و ناملایمات را مشاهده کرده است، گفت: نامزد وفادار به خون شهیدان و پایبند به آرمان‌های آنان می‌تواند گزینه اصلح برای انتخاب و ناامیدی دشمنان از دست‌اندازی، مطامع و مقاصد آنان بر این نظام و کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم افزود: جمهوری اسلامی ایران یک شبه شکل نگرفت بلکه این کشور ۲۵۰۰ سال خون دل خورد تا انقلاب اسلامی شکل گرفت لذا با حفظ ارزش‌های‌ شهدا باید همچنان در صحنه باقی بمانیم تا دشمنان و نااهلان سوء استفاده نکنند.

خبرنگار  تین نیوز: سید علی ساداتی نژاد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.