| کد خبر: 231939 |

لزوم توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اهمیت منابع آبی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نمادهای معیشت مردم وضعیت منابع آبی است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر از آن صحبت می کنند.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از نمادهای معیشت مردم وضعیت منابع آبی است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کمتر از آن صحبت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه آیین افتتاح پروژه های منطقه ۲۲ در جمع خبرنگاران گفت: همکاران من در شورای شهر و شهرداری تهران آنچه که باید درباره طرح های افتتاح شده مدیریت منطقه ۲۲ را مطرح کردند اما من می خواهم به یکی از موضوعاتی که باید به آن بیشتر توجه داشته باشیم، تاکید کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: بیشتر نامزدهای انتخابات از بهبود وضعیت معیشت صحبت می کنند اما به یکی از نمادهای معیشت که وضعیت منابع آبی است توجه نمی کنند و کمتر از آن صحبت می کنند.

او ادامه داد: طرح آبرسانی ‌استفاده از پساب که امروز در مدیریت شهری کلنگ زنی و به بهره برداری رسید یکی از اقدام هایی است که این امکان را می دهد از پساب ها بتوانیم بهره ببریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، هاشمی افزود: استفاده بهینه از آب باعث تولید غذا می شود و تولید بیشتر غذا می تواند باعث ارزان‌ شدن بهای آن شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.