| کد خبر: 231926 |

آخرین وضعیت بهسازی و مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تشریح آخرین وضعیت به سازی پل های سواره رو تهران گفت: به سازی ۵ پل در سال ۹۹ به پایان رسیده و برای سال ۱۴۰۰ موارد جدیدی مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تشریح آخرین وضعیت به سازی پل های سواره رو تهران گفت: به سازی ۵ پل در سال ۹۹ به پایان رسیده و برای سال ۱۴۰۰ موارد جدیدی مورد بهسازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل ا ز مهر، صفا صبوری دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت به سازی پل‌های سواره رو پایتخت گفت: از مجموع ۸۰۰ پل سواره رو شهر تهران هر ساله ۵ الی ۱۰ مورد را به سازی و مقاوم سازی می‌کنیم. تعداد به سازی‌ها نیز به ابعاد پل‌ها بستگی دارد. اگر ابعاد پل‌های در دست عملیات کوچک‌تر باشند، ۵ مورد به سازی می‌شوند و اگر ابعاد پل‌ها بزرگ‌تر باشد، سالانه ۱۰ مورد مقاوم سازی می‌شوند.

وی افزود: این امر به طور دائمی تکرار می‌شود و با پایان یافتن هر سال، در سال جدید پل‌های جدید در اولویت به سازی قرار می‌گیرند. در سال ۹۹ نیز مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای ۵ دستگاه پل شامل پل‌های تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید حقانی، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله، تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید همت با خیابان گاندی و همچنین تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آوینی با خطوط مترو و راه آهن انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز داشت: تاکنون پل‌های دیگری ازجمله پل چمران_ ملاصدرا، پل مدیریت و چندین پل دیگر مورد به سازی و مرمت قرار گرفته‌اند.

صبوری دیلمی عنوان کرد: پل‌های مدنظر برای مرمت در سال ۹۹ نیز انجام شده و برای سال ۱۴۰۰ نیز موارد جدیدی را دستور کار داریم که اعلام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.