| کد خبر: 231914 |

محرومیت خراسان شمالی از اعتبارات ملی در حوزه راه‌

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ورود ۲۰ میلیون مسافر به استان، گفت: جاده‌های اصلی و حتی روستایی خراسان شمالی از اعتبارات ملی بی بهره هستند.

تین نیوز

استاندار خراسان شمالی با اشاره به ورود ۲۰ میلیون مسافر به استان، گفت: جاده‌های اصلی و حتی روستایی خراسان شمالی از اعتبارات ملی بی بهره هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی شب سه شنبه در دیدار رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توجه به رفع نقاط حادثه خیز، وجود ابنیه و پل و بهره مندی از سرفصل‌های اعتبارات ملی در حوزه راه‌های استان باید مورد تاکید قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اینکه چهار محور بجنورد _ راز و جرگلان، بجنورد _ شیروان، اسفراین _ شیروان و اسفراین _ فاروج راه اصلی هستند اما از سر فصل‌های اعتبارات ملی محروم می‌باشند.

وی افزود: خراسان شمالی محل تردد ۲۰ میلیون مسافر است لذا نیازمند نگاه ویژه سازمان راهداری کشور به رفع نقاط حادثه‌خیز استان هستیم.

شجاعی با بیان اینکه پیشران اقتصادی استان کشاورزی است، خاطرنشان کرد: برای تبادل محصولات و رفت و آمد و اینکه شاکله اصلی زندگی روستاییان به راه بستگی دارد باید توجه بیشتری به این حوزه شود.

استاندار خراسان شمالی به سیل دو سال اخیر در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این سیل کمبود ماشین آلات به شدت احساس شد هر چند به همت مدیران اقدامات خوبی صورت گرفت اما در این حوزه هم نیازمند نگاه ویژه و دلسوزانه وزارت راه هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.