| کد خبر: 231900 |

شورای پنجم به وعده هایش عمل کرد

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وعده ما در شورای پنجم تغییر رویکرد بود گفت: شورای پنجم به آنچه به مردم وعده داده بود، به خوبی عمل کرده است.

تین نیوز

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وعده ما در شورای پنجم تغییر رویکرد بود گفت: شورای پنجم به آنچه به مردم وعده داده بود، به خوبی عمل کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، افشین حبیب زاده در دویست و نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و پس از ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران؛ ضمن قدردانی از شهردار، معاونین و مدیران شهری و پرسنل و کارگران شهرداری گفت: وعده ما در شورای پنجم تغییر رویکرد بود؛ ما تخریب باغات را متوقف کردیم که در گزارش ارائه شده نتایج آن مشهود بود. ما املاک شهرداری واگذار شده را به مردم بازگرداندیم. تراکم سیار و بدون حساب کتاب و شهر فروشی را متوقف کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا در دوره پنجم شفافیت را وجهه خود قرار داده و با سر و سامان دادن قراردادهای کاری و پیمانکاری، استثمار کارگران شهرداری را پایان دادند، اظهار کرد: ما وعده تونل و بزرگراه ندادیم اما این امور را به بهترین و کیفی ترین امر پیش بردیم. ما وعده حفاری تونل مترو ندادیم اما حفاری های موجود را کامل و ایستگاه های مترو را تجهیز کردیم.

حبیب زاده به موضوع کاهش نیروی انسانی در گزارش ارائه شده از سوی شهردار تهران اشاره کرد و گفت: باید کیفیت این کاهش نیرو توضیح داده شود تا برای مردم این شائبه بوجود نیاید که شهرداری تهران این افراد را اخراج و بیرون کرده است. باید توضیح داده شود به چه طریق بوده و چقدر در انجام آن رضایت بوده است.

 رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اکنون زمان انتخاب مردم است. آنها هستند که باید با بررسی این گزارش عملکرد و گزارش عملکرد در پایان دوره ۱۲ ساله بگویندکه آیا رویکرد ۱۲ ساله مدیریت قبلی را می پذیرند یا رویکرد چهارساله شورای پنجم را می پذیرند.

وی تاکید کرد: گزارش امروز شهردار تهران درباره آنچه که تحویل گرفتیم و آنچه تحویل خواهیم داد به خوبی نشان داد که آنچه که وعده کرده بودیم را به خوبی به آن عمل کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.