| کد خبر: 231846 |

گرمای هوا به اردبیل و سواحل خزر بازگشت

کارشناس سازمان هواشناسی از جو پایدار در اغلب مناطق کشور تا پایان هفته خبر داد و گفت: امروز دمای هوا در اردبیل و سواحل خزر تا ۱۲ درجه گرم می‌شود و مجددا خنک خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از جو پایدار در اغلب مناطق کشور تا پایان هفته خبر داد و گفت: امروز دمای هوا در اردبیل و سواحل خزر تا ۱۲ درجه گرم می‌شود و مجددا خنک خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: آسمان کشور تا پایان هفته صاف است و جوی پایدار برای اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امروز و فردا در برخی نقاط شرقی دریای خزر، شمال خراسان رضوی و شمال خراسان شمالی بارش خفیف باران داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا در بخش‌هایی از غرب و شمال‌ غرب کشور، افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک خواهیم داشت، نسبت به کاهش دید در جاده‌های این مناطق و لزوم احتیاط رانندگان هشدار داد.

وی بیان‌داشت: امروز و فردا افزایش دما در اردبیل و مناطق ساحلی خزر به سبب وزش باد گرم جنوبی اتفاق خواهد افتاد و تا ۱۲ درجه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، اما مجددا از روز پنجشنبه و جمعه شاهد کاهش دما برای این مناطق خواهیم بود.

گودرزی ادامه‌داد: امروز در شرق کشور در منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد و خیزش گرد وخاک رخ می‌دهد و خوزستان هم با خیرش گردوخاک مواجه است.

به گفته وی، دریای خزر تا روز شنبه مواج است و دریاهای جنوب نیز تا روز شنبه شرایط صیادی را ندارند.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان‌کرد: آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای پایتخت به ۳۸درجه می‌رسد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با ۴۰ درجه و فیروزکوه با هشت درجه سانتی‌گراد، به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.