| کد خبر: 231831 |

◄ عنصر آموزش در‌‌ پیشگیری وقوع جرم‌های اجتماعی موثر است

دادستان کاشان گفت: انتخابات ضریب قدرت دیپلامات‌ها را بالا می‌برد و انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می‌کند.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز از کاشان، روح الله دهقانی ظهر امروز در جلسه‌‌ای با خبرنگاران و‌ فعالین رسانه با موضوع انتخابات، اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم ‌را‌ در دادگستری و شعبه ویژه جرائم انتخاباتی در دادسرا و‌ دادگستری دایر کردیم.

دادستان کاشان، با بیان اینکه، نامزد‌ها و ستاد‌‌ها باید دقت کنند تا جرمی اتفاق نیافتد، گفت: یکی ‌از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم است که همه ارگان‌ها وظیفه دارند برای ‌پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه، عنصر آموزش در بحث‌‌ پیشگیری وقوع جرم‌های اجتماعی موثر است، تصریح کرد: پیشگیری وقوع جرم‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف نیاز جامعه است.

وی با بیان اینکه، فعالین رسانه در شبکه‌های مجازی به تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و‌ فروش رای که جرم‌ محسوب می‌شود اشاره کنند، گفت: در قانون شورا و‌ انتخابات ریاست جمهوری هر نامزد و ستادی معتقد بود جرمی از طرف رقبایش صورت گرفته با اطلاع‌رسانی به دستگاه قضا به موضوع رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه، امیدآفرینی بین مردم ایجاد شود، افزود: دستاوردهای نظام، امنیت نظام را برای مردم ‌بازگو‌کنید: تشنج‌ها در اطراف ایران را برای مردم تبین کنید تا مردم بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه دشمنان و‌ حفظ نظام‌جمهوری اسلامی مقاومت کرده است.

وی با اشاره به اینکه، دعوت به حضور همه افرادی که دلسرد به انتخابات هستند وظیفه رسانه‌ها است، تصریح کرد: انتخابات ضریب قدرت دیپلمات‌ها را بالا می‌برد و انتخابات قوی و پرشور به میدان و دیپلماسی کمک می‌کند.

دهقانی با اشاره به اینکه، افتخار این را داریم که حاکمیت‌دینی را در کشورمان داریم، خاطر‌نشان کرد: بخشی از نیرو و‌ انرژی ما در چهار سال گذشته به اختلافات داخلی شوراها گذاشته شد، عناصری را ‌انتخاب نکنیم که باعث‌ مشکلات برای شهر شوند، به افرادی که داخل لیست‌ها هستند به برنامه‌ها و ... توجه کنید و‌ با دید باز رأی خود را داخل صندوق رأی بیاندازید.

وی با اشاره به اینکه، صرف نظر از هر نتیجه‌ای انتخابات موثر است، گفت: کاشانی که قرار است استان شود باید انتخابات شورای شهرش پرشور برگزار شود.

وی در پایان گفت: قوه مجریه نقش اصلی در کشور را ایجاد می‌کند، اگر‌ با انتخاب درست مردم، قوه مجریه خوب ‌و قوی داشته باشیم ‌مشکلات کشور انشاالله حل می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان نیز گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فضاهای رسانه‌ای فصل‌الخطاب و سرلوحه قرار داده و به عنوان یک فرصت به آن بپردازیم.

دکتر علی اکبر مرتضایی افزود: رسانه با انعکاس تلاش‌های مدیران و صدای مردم در آگاه‌سازی جامعه بسیار مهم است و مانند چشم بینای جامعه عمل می‌کند.

خبرنگار تین نیوز: سید علی ساداتی نژاد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.