| کد خبر: 231824 |

ساخت ترمینال جدید فرودگاه امام(ره) با استفاده از شرایط کرونایی

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تأکید بر ضرورت ساخت ترمینال جدید این فرودگاه گفت: چون شرایط کرونایی ماندگار نیست باید از وضعیت رکود استفاده کنیم.

تین نیوز

 مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تأکید بر ضرورت ساخت ترمینال جدید این فرودگاه گفت: چون شرایط کرونایی ماندگار نیست باید از وضعیت رکود استفاده کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدمهدی کربلایی اظهار کرد: پیش بینی‌های حاکی از عادی شدن وضعیت صنعت هوانوردی در سال 2024 است و گردشگری به قبل از دوران کرونا برمی‌گردد.

وی ادامه داد: اما معتقدم اقتصاد دنیا نمی‌تواند خیلی صبر کند و زودتر فعال می‌شود. باید از شرایط رکود استفاده کنیم. فاصله ما با دنیا در بحث فرودگاهی زیاد  است.

وی تصریح کرد: در مقایسه با کشورهای همجوار به‌لحاظ موقعیت بهترین وضعیت را داریم؛ صرفه‌جویی در پروازهای ترانزیتی را داریم و نمی‌توانیم منتظر بهبود وضع باشیم و بعد فرودگاه را توسعه دهیم.

وی با بیان این‌که توسعه یک فرودگاه یا ساخت فرودگاه جدید 4 تا 5 سال زمان می‌برد، گفت: فرودگاه‌های بین‌المللی یک موضوع حیثیتی برای کشورهاست. بعید می‌دانم فرودگاه تازه‌ساز در ترکیه صرفه اقتصادی داشته باشد اما رئیس‌جمهور این کشور با توجه به اهمیت، آن را مدیریت کرده است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام(ره) اضافه کرد: با توجه به این‌که شرایط کرونایی ماندگار نیست باید از وضعیت رکود استفاده کنیم تا فاصله ایران  با کشورهای همجوار را در صنعت هوانوردی کاهش دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.