| کد خبر: 231775 |

سوال از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار امروز مجلس

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان امروز در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

تین نیوز

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان امروز در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که دقایقی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد، سوال ملی از محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی درباره اجرای پروژه ملی کمربندی جنوبی پاکدشت در جاده امام رضا (ع) در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد.

ادامه رسیدگی  گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن و گزارش  کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی‌ امروز از سوی نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی و لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی مجلس خواهد بود.              

در این نشست همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند هم در دستور کار امروز نمایندگان اعلام شده است.

 امروز همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات برای عضویت در کمیته نظارت بر نحوه انتشار اوراق مالی اسلامی انتخاب خواهند شد.

 همچنین  در این نشست گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص " موارد اعلامی نقض اصول(۷۷) و(۱۲۵) قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰ از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.