| کد خبر: 231737 |

همکاری سه جانبه برای مطالعات ژئوفیزیک هوابرد معادن آهن و منگنز

تفاهم ‎نامه سه جانبه به منظور انجام مطالعات ژئوفیزیک هوابرد و در راستای شناسایی ذخایر معدنی به ویژه آهن و منگنز در استان اصفهان به امضا رسید.

تین نیوز

تفاهم ‎نامه سه جانبه به منظور انجام مطالعات ژئوفیزیک هوابرد و در راستای شناسایی ذخایر معدنی به ویژه آهن و منگنز در استان اصفهان به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تفاهم نامه سه جانبه با حضور علیرضا شهیدی معاون رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه در راستای پیشبرد موثر اکتشاف ذخایر معدنی، به خصوص ذخایر سنگ آهن و ایجاد زمینه مشــارکت در ارتقای فعالیت‌های اکتشافی و معدن کاری و استفاده از دانش، نتایج مطالعات، تجارب و خدمات تخصصی در حوزه زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی به امضا رسید.

هدف از این تفاهم‌نامه، شناسایی ذخایر معدنی به ویژه آهن و منگنز در مناطق مستعدکه قبلا اکتشاف سیستماتیک و مطالعات ژئوفیزیک هوابرد در آن انجام نشده، عنوان شده است که این امر منجر به توسعه فعالیت‌های بخش معدن و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه معدن می‌شود.

بر این اساس شرکت فولاد مبارکه آمادگی سرمایه‌گذاری در اکتشاف ذخایر معدنی مورد نیاز در زنجیره فولاد به طور گسترده و در سطح ملی را دارد. سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نیز به عنوان یک سازمان حاکمیتی صلاحیت و آمادگی برای اجرای اکتشافات در سطوح مختلف را دارد.

به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، از جمله روش‌های پایه و مناسب برای اکتشاف ذخایر معدنی به خصوص سنگ‌آهن، ژئوفیزیک هوایی است. لذا مشارکت فولاد مبارکه و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در اجرای ژئوفیزیک هوایی در کشف ذخایر جدید و توسعه فعالیت‌های اکتشافی تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته و می‌تواند منجربه حفظ تداوم تولید و توسعه صنعت فولاد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.