| کد خبر: 231703 |

کتاب "خط ۶ مترو تهران " منتشر می‌شود

به همت شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، کتابی جامع پیرامون مباحث مختلف طراحی و اجرای خط ۶ مترو در آستانه انتشار قرار گرفت.

تین نیوز

 به همت شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، کتابی جامع پیرامون مباحث مختلف طراحی و اجرای خط ۶ مترو در آستانه انتشار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،‌ علی امام مدیرعامل شرکت مترو در این رابطه گفت: از سال گذشته با همکاری مستقیم ۳۰ نفر از همکاران صاحب تجربه و مرتبط ، تجربیات حاصل از طراحی و اجرای خط ۶ مترو در بخشهای مختلف به رشته تحریر در آمد و امروز با تدوین و گردآوری این مطالب در ۴۰۰ صفحه و ۸ فصل ، کتاب مذکور که در واقع درس آموخته های ارزشمند روند مطالعات ، طراحی و ساخت خط ۶ می باشد ،‌ آماده انتشار شده است.

وی در مورد محتویات کلی کتاب مذکور و جامعه هدف خوانندگان آن افزود:‌ خط ۶ مترو تهران در طول مراحل طراحی و ساخت،‌ تجربیات و نوآوری های متعددی را پشت سر گذاشت که مواردی از قبیل روش اجرا، مدیریت ریسک،‌ مهندسی ارزش، مدیریت کیفیت،‌ نحوه تأمین منابع مالی،‌ نحوه بهره برداری ذی نفعان، مدیریت زمان، ابتکارات و ... از آن جمله هستند.

به گفته امام، بنابراین می توان گفت این کتاب برای فعالان و متخصصان صنعت راه آهن ریلی درون شهری و همچنین دانشجویان و اساتید علاقمند به این عرصه بسیار مفید خواهد بود. ضمن اینکه دست اندرکاران شرکت متروی تهران و همچنین شرکتهای مترو سایر کلانشهرها نیز می توانند از محتویات ارزشمند آن بهره لازم را ببرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، قرار است شرکت مترو تهران پس از انتشار کتاب مذکور،‌ بخش اعظم شمارگان منتشر شده را به صورت رایگان در اختیار مراجع علمی، ‌دانشکاه ها و مراکز تخصصی صنعت ریلی کشور قرار دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.