| کد خبر: 231689 |

کمترین رتبه کیفی در فروردین ۱۴۰۰ به کدام خودرو رسید؟

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو‌ها در فروردین ۱۴۰۰ را منتشر کرد که براساس آن خودروی وانت با یک ستاره کیفی در کمترین رتبه کیفی قرار گرفت.

تین نیوز

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو‌ها در فروردین ۱۴۰۰ را منتشر کرد که براساس آن خودروی وانت با یک ستاره کیفی در کمترین رتبه کیفی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ در گزارش ارزشیابی کیفی خودرو‌ها که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماه به وزارت صمت ارائه می‌کند در گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت با سطح قیمتی ۲, خودروی سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارای ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳, سه ستاره کیفی، وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز آپشنال نیز هر کدام یک ستاره کیفی کسب کردند.

براساس این گزارش در گروه خودرو‌های سبک و در بخش سواری، خودروی تیگو ۷ در سطح قیمتی ۱ , سه ستاره کیفی کسب کرد و در سطح قیمتی ۲, خودرو‌های هایما، اس ۷ اتوماتیک و SWM G۰۱ F چهار ستاره کیفی، خودرو‌های JAC-S۵، JAC-S۳، تیگو ۵، SWM G۰۱ و خودروی آریزو ۵ توربو، سه ستاره کیفی و خودروی MWM-۳۳S دو ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در گروه خودرو‌های سواری سبک و در سطح قیمتی ۴, خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵ ستاره کیفی، دنا پلاس و پژو ۲۰۷ چهار ستاره کیفی و پژو ۲۰۶ SD، پژو ۲۰۶، دنا، رانا، پژو پارس و سمند سه ستاره کیفی را از آن خود کردند ضمن این که در همین گروه و در سطح قیمتی ۵ , خودروی کوئیک، چهار ستاره کیفی، کوئیک R، تیبا ۲ پلاس، تیبا ۲ و ساینا سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

براساس گزارش ارزشیابی فروردین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گروه خودرو‌های سنگین، مینی بوس ایسوزو سحر، کامیونت ایسوزو MR۸۵ و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K پنج ستاره کیفی و کامیونت شیلر، کامیونت الوند و کامیون ایسوزو NPR۷۵M، کشنده FAWJ۶ و کشنده سیتراک C۷ , چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH سه ستاره کیفی کسب کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.