| کد خبر: 231657 |

یک راهکار برای کمک به صاحبان کالا و تولید کنندگان:

◄ شرکت های حمل و نقل کمیسیون خود را کاهش دهند

یک مقام صنفی مربوط به کانون کامیونداران از شرکت های حمل و نقل خواست، برای کمک به تولید کنندگان و صاحبان کالا میزان کمیسیون دریافتی خود را کاهش دهند.

تین نیوز

در حالی که رانندگان و کامیون داران می گویند یک مقام صنفی مربوط به کانون شرکت های حمل و نقل اصفهان در گفت و گو با یک رسانه بر ناتوانی صاحبان کالا در پرداخت کرایه حمل تاکید کرده و رانندگان را در افزایش کرایه ها مقصر دانسته است، یک مقام صنفی مربوط به کانون کامیونداران این استان از شرکت های حمل و نقل خواست، برای کمک به تولید کنندگان و صاحبان کالا میزان کمیسیون دریافتی خود را کاهش دهند.

به گزارش تین نیوز، سعید قاسمی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و گفت: سوخت یکی از عوامل تاثیر گذار بر کرایه حمل است و با افزایش آن مطمئنا افزایش کرایه حمل را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ضمن این که تن-کیلومتر هنوز در مرحله اول خود باقی مانده و یکی از دلایل اینکه رانندگان به حمل بار با مسافت نزدیک رغبت بیشتری نشان می دهند همین موضوع است و اگر مناطق گرمسیر؛ سردسیر؛ صعب العبور و.....در تن بر کیلومتر لحاظ و ضریب آن اجرایی شود این مشکلی نیز برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این مقام صنفی یکی دیگر از مشکلات حمل و نقل جاده ای کالا را عدم اجرای بخشنامه تاریخ 14 تیرماه سال  1399 سازمان حمل و نقل با امضای  مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان ذکر کرد و گفت: زمانی که مقام سازمان راهداری شرکت های حمل و نقل را به اجرای بخشنامه ذکر شده مکلف کرد، شرکت های حمل و  نقل صدور بارنامه را تعطیل کردند و با این کار  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را به گروگان گرفتند و  موجب عدم اجرای این بخشنامه قانونی شدند.

قاسمی در مورد ناتوانی صاحبان کالا در پرداخت کرایه حمل که از سوی این مقام صنفی کانون شرکت های حمل و نقل مطرح شده بود نیز عنوان کرد: به نظر می رسد ایشان به دلیل زندگی خارج نشینی، افزایش دلار از ۳ هزار تومان به ۲۴ هزار تومان و به دنبال آن افزایش قیمت کالاها تاحدود  ۳۰۰ درصدی، افزایش قیمت لوازم و قطعات؛ بیمه ها؛ لاستیک و... را نمی بینید.

وی افزود: اگر شرکت های حمل و نقل در نظر دارند به صاحبان کالا  کمک کنند بهتر است نسبت به میزان کمیسیون دریافتی خود تجدید نظر نمایند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی 0 0

    چه جوریه پول برای راننده ها خوبه برای شرکتها سرطان