| کد خبر: 231656 |

شهروندان برای مجوز تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند

مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به ممنوع بودن تردد بین استانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ خرداد جاری، تاکید کرد: شهروندان برای قطع زنجیره کرونا، جهت دریافت مجوز تردد بین استانی، به ساختمان این فرمانداری مراجعه نکنند.

تین نیوز

مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به ممنوع بودن تردد بین استانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ خرداد جاری، تاکید کرد: شهروندان برای قطع زنجیره کرونا، جهت دریافت مجوز تردد بین استانی، به ساختمان این فرمانداری مراجعه نکنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ایمان قربانی افزود:  شهروندان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا برای قطع زنجیره ویروس کرونا و کمک به کادر درمان در تعطیلات پیش رو در خانه بمانند تا کارد درمان با حجم انبوه مراجعه کنندگان در بیمارستان ها مواجه نشوند.

وی ادامه داد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری کویید ۱۹، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان  تهرانی درخواست داریم برای کنترل و مهار ویروس کرونا و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد بین استانی خودداری کنند.

شهروندان برای کارت تردد به فرمانداری تهران مراجعه نکنند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز بعد از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، اعلام کرد: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی کرونا تردد بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه (۱۲ خرداد) تا ۱۲ ظهر دوشنبه (۱۷خرداد) ممنوع است.

علیرضا رئیسی افزود: این مصوبه در سراسر کشور اجرا می شود و ربطی به رنگ بندی شهرها ندارد و برای متخلفان نیز جرایمی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین استانی در شهرهای قرمز با جریمه یک میلیون تومانی و در شهرها و مناطق نارنجی و زرد با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه می شود.

رئیسی ادامه داد: امیدواریم مردم در این روزهای سخت همچنان همکاری کنند و با سفر کمتر و تردد کمتر بین استانی در کنترل اپیدمی موثر باشند و مطمئن هستیم که مردم مثل همیشه همکاری و حمایت خواهند داشت.

وی گفت: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا وضعیت کرونا در ایران و جهان بررسی و اعلام شد که وضعیت کرونا در کشور هندوستان همچنان وخیم و موارد ابتلا و مرگ و میر در این کشور رو به افزایش و بسیار بالاست.

رئیسی اضافه کرد: ویروس هندی نه تنها در هندوستان بلکه در کشورهای دیگری مثل انگلیس نیز اکنون ویروس غالب است و مساله ویروس جهش یافته انگیسی در این کشورها تا حدی پشت سر گذاشته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.