| کد خبر: 231596 |

سه فروند هواپیمای «امبرائر» به ناوگان آتا پیوست

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی آتا گفت: سه فروند هواپیمای «امبرائر ١٤٥ / EMB۱۴۵LR» به ناوگان ملکی و فعال این شرکت پیوست.

تین نیوز

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی آتا گفت: سه فروند هواپیمای «امبرائر ١٤٥ / EMB۱۴۵LR» به ناوگان ملکی و فعال این شرکت پیوست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی فتحی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: این شرکت با ثبت این هواپیماهای دوربرد موسوم به «Long Range» گامی در راستای توسعه مسیرهای پروازی خود برداشت.

وی با اشاره به رویکرد شرکت هواپیمایی آتا در خصوص توسعه ناوگان فعال و افزایش مسیرهای منطقه‌ای بیان کرد: افزایش ناوگان هواپیماهای امبرائر به ۶ فروند با توجه به ماموریت آنها به عنوان یک هواپیمای جت منطقه‌ای و رویکرد این شرکت در توسعه مسیرها، در دستور کار هیات مدیره قرار دارد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل این شرکت در ۱۸ اردیبهشت ماه گذشته اعلام کرده بود که «یک فروند هواپیمای دیگر از نوع بوئینگ «ام دی ۸۳» پس از تامین قطعات و گذراندن تعمیرات سنگین ۲ ماهه در آشیانه مهندسی و تعمیراتی شهریار تبریز، با رجیستر EP-TAM به ناوگان فعال هواپیمایی این شرکت بازگشت».

به گفته فتحی، هواپیماهای فعال شرکت آتا طی سه ماهه پایانی سال ۹۹ و ماه‌های آغازین سال جاری ۶ فروند افزایش یافته است.

شرکت هواپیمایی آتا در سال ۱۳۸۷ تاسیس و فعالیت رسمی و پروازی خود را مصادف با جشن‌های ایام‌الله دهه فجر سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.