| کد خبر: 231554 |

مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه هر چه سریعتر برطرف شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن انتقاد از رفتار نامناسب برخی مسئولان، گفت: مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه هر چه سریعتر برطرف شود.

تین نیوز

 نماینده مردم ارومیه در مجلس ضمن انتقاد از رفتار نامناسب برخی مسئولان، گفت: مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه هر چه سریعتر برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (چهارشنبه 5 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: درخصوص مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرستان ارومیه به استاندار، شهرداری و سایر مسئولان ذیربط تذکر می دهم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه قرارداد رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرستان ارومیه علی رغم خدمات این افراد به مردم تاکنون تمدید نشده است، ادامه داد: چرا به این افراد یارانه نقدی تعلق نمی گیرد و معوقات بیمه تامین اجتماعی آنها پرداخت نمی شود؟

وی با تاکید بر اینکه تاکنون به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهرستان ارومیه واکسن تعلق نگرفته است، عنوان کرد: باید قدر جایگاه رانندگان حمل و نقل عمومی را بدانیم، این افراد نقش بسیار زیادی در فرهنگ، جذب توریست و خانواده خود دارند. برخورد برخی مسئولان باعث خجالت می شد. هر چه زودتر مشکلات رانندگان برطرف شود تا تجمعی نداشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    این مشکلات کل رانندگان حمل ونقل عمومی در کشور می باشد ومتاسفانه در این کشور حمل ونقل عمومی مخصوصا مسافری واکسی در حال نابودی می باشد به هر کجا هم مراجعه می شود می گویند به ما ربطی ندار .این مشکلات شامل نداشتن خوابگاه مناسب ،نداشتن امنیت شغلی با این قراردادهای یک ساله ، مسافر کش های شخصی واسنپ وتاکسی درون شهری و از همه مهمتر نداشتن آینده نامشخص برای راننده وخانواده آنها و کار کردن با خودرو فرسوده در جاده به خاطره ندان وام برای تعویض خودرو به امید آنروزی صدای این مظلومین به جای برسد .