| کد خبر: 231433 |

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد:

◄ پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر گلوبندک به مترو 15 خرداد

آسانسورهای بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت 6 لغایت 22 در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث دسترسی شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه مترو 15 خرداد، ابراز امیدواری کرد این بخش از پروژه طی نیمه نخست تابستان امسال تحویل شهروندان شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر عملیات حفاری و خاکبرداری تونل دسترسی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه متروی 15 خرداد به اتمام رسیده و 18 متر از طول این تونل تحت اجرای عملیات عایق بندی، آرماتور بندی و بتن ریزی قرار گرفته است.

وی با بیان آنکه پیمانکار تخصصی نصب آسانسورهای بخش شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک از طریق برگزاری مناقصه انتخاب و مقدمات عملیات اجرایی ضمن اجرای داربست در محل شفت آغاز شده است، افزود: آسانسورهای بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت 6 لغایت 22 در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی می باشند.

گفتنی است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان 15 خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است؛ امری که در اسفندماه سال گذشته در مورد دسترسی غربی محقق شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.