| کد خبر: 231432 |

نام نویسی بسته اینترنت رایگان انتخابات از عصر امروز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: نام نویسی برای دریافت بسته یک ماهه انتخابات از عصر امروز آغاز می‌شود.

تین نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت: نام نویسی برای دریافت بسته یک ماهه انتخابات از عصر امروز آغاز می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ «محمدجواد آذری جهرمی» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره بسته‌های اینترنتی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روز‌های انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده و علاوه بر دستوراتی به ستاد‌های انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روز‌ها بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

آذری‌جهرمی افزود: برای هر کد ملی یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت (نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است) یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات اعلام‌کرد: برای اینکه یک‌باره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، نام نویسی در یک هفته انجام می‌شود که تقسیم‌بندی نام نویسی نیز بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

به گفته وی، این بسته‌ها فقط بر روی اپراتور‌های تلفن همراه ارائه و ثبت‌نام آن‌ها از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: بسته‌های فعال فعلی نیز در حال رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته هدیه، باقی‌مانده بسته قبلی قابل استفاده خواهد بود.

وی خاطرنشان‌کرد: «ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت، از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌سازی هم نخواهیم کرد، ثبت‌نام هم فقط از طریق سایت خواهد بود که امروز اطلاع رسانی خواهیم کرد، بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید».

قبل از این آذری‌جهرمی در فضای مجازی از اینترنت رایگان برای مردم خبر داده و گفته بود: با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و به‌منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به‌جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یک‌ماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه (۲۸ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.