| کد خبر: 23143 |

۲۰ کیلومتر از باند دوم محور بم - کرمان آماده آسفالت‌ریزی است

تین نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی استان كرمان گفت: در حال حاضر 20 كیلومتر از باند دوم محور بم - كرمان زیرسازی شده و آماده آسفالت‌ریزی است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمان، خداداد مقبلی در جلسه بررسی وضعیت باند دوم جاده بم ـ كرمان اظهار داشت: در حال حاضر 20 كیلومتر از باند دوم جاده بم ـ كرمان زیرسازی شده و آماده آسفالت‌ریزی است كه در صورت آسفالت فقط 18 كیلومتر از این محور باقی می‌ماند كه زیرسازی آن نیز در حال انجام است.

وی بیان داشت: محور بم ـ كرمان از محورهای شریانی، فرااستانی و فراملی است كه كالاهای زیادی از استان‌ها و كشورهای همسایه از این مسیر به سایر نقاط كشور و كشورهای مجاور انتقال می‌یابد و به عنوان یك محور اقتصادی محسوب می‌شود.

مقبلی بیان كرد: در گذشته قرار بر این بود كه اعتبار پروژه از طریق بانك اسلامی تامین شود كه به دلیل برخی مشكلات قرار شد، اعتبار لازم از طریق دولت تامین شود و پیمانكار نیز با اعتبارات داخلی كار را آغاز كند.
مدیركل راه و شهرسازی استان كرمان خاطرنشان كرد: افتتاح 12 كیلومتر از این محور در اسفند ماه سال گذشته موجب كاهش تصادفات و تردد آسان مردم در محور شد و ما در نظر داشتیم مابقی محور را تا شهریور ماه به اتمام برسانیم.

وی گفت: به دلیل كمبود اعتبارات روند اجرای پروژه با سرعت كمتری در حال انجام است و ما تمام تلاش خود را به كار گرفتیم تا هرچه سریع‌تر شاهد آسفالت شدن تمام مسیر باشیم.
مقبلی افزود: محور بم ـ كرمان به عنوان پشتیبانی جنوب شرق از حساسیت بالایی برخوردار بوده و ما به لحاظ نقش مهم جاده در پدافند غیرعامل در نظر داریم تا یك محور حمایتی نیز در منطقه ایجاد كنیم.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمان با بیان اینكه باند دوم جاده موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه می‌شود، ادامه داد: ایجاد یك تقاطع غیر همسطح در منطقه ابارق نیز در حال بررسی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.