| کد خبر: 231400 |

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر:

الگوی مکتب شهدای ایران باعث عقب نشینی صهیونیست هاشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز مکتب شهدای ایران، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان خرمشهر الهام بخش بسیاری از مبارزه‌های حق طلبانه ملت‌ها شده به گونه‌ای که امروز مردم مسلمان غزه با دست خالی اما مقاوم با حمایت مسلمانان جهان در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها ایستادگی و آنان را مجبور به عقب نشینی کردند.

تین نیوز

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نقطه عطفی در تاریخ مقاومت و نماد غرورانگیز و به یادماندنی از پایداری، ایثار، فداکاری و پیروزی مردم در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

 محمد تقی ایرانی روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد افزود: آزاد سازی خرمشهر رخدادی ماندگار، تابلویی زیبا از سلحشوری، رشادت، ایمان و جان‌فشانی مجاهدانی غیور همچون شهید محمد جهان آرا است که برای حفظ ذره ذره خاک ایران تا آخرین قطره خون خود مردانه جنگیدند وحماسه‌ای آفریدند که دشمنان ایران را ذلیل و جلوه‌ای بارز از امدادهای الهی را به جهان نشان دهند.

وی بیان کرد: تکاوران نیروی دریایی، نیروی زمینی و سپاه پاسداران به کمک ملت ایران خیابان به خیابان، کوچه به کوچه و تن به تن و تن در مقابل تانک در مقابل ۱۲ لشکر دشمن ایستادگی کردند و صحنه‌های بزرگ شهادت، مروت، مردانگی، از خود گذشتگی و شرف را به نمایش گذاشتند. 

ایرانی اضافه کرد: صلابت، اقتدار، افتخار و عزت ایران اسلامی مدیون خون شهیدانی است که مقتدرانه از اول انقلاب تاکنون در مقابل دشمن ایستادند و با ایثارگری‌های خود از این آب و خاک دفاع کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: امروز خون شهیدان ایران اسلامی، مکتب سردار دل‌ها و شهدای مدافع حرم باعث اقتدار ایران اسلامی شده و درس مقاومت را نه تنها به ملت ایران بلکه به تمام انسان‌های آزاده و ملت‌های مظلوم و استبداد زده دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز مکتب شهدای ایران، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان خرمشهر الهام بخش بسیاری از مبارزه‌های حق طلبانه ملت‌ها شده به گونه‌ای که امروز مردم مسلمان غزه با دست خالی اما مقاوم با حمایت مسلمانان جهان در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها ایستادگی و آنان را مجبور به عقب نشینی کردند.

ایرانی بیان کرد: ملت ایران بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب همچنان نسبت به هویت دینی، ملی و شرافت میهمن خود پایبند هستند و باید این ارزش‌های والای انقلاب را به جوانانی که روزهای اول انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، منتقل کرد.

وی ادامه داد: این ملت برای اقتدار، عزت و افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خون دل‌ها خورده و جان‌ها نثار کرده و همین اراده باعث شده امروز دشمن جرات نداشته باشد نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد.

ایرانی با اشاره به پشتیبانی‌های بلوک شرق و غرب از رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: میلیاردها دلار سلاح جنگی استکبار جهانی در مقبال اتحاد، همدلی و یکپارچگی ملت ایران و رهبری‌های خردمندانه امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس کارساز نبود.

وی تاکید کرد: یقین داشته باشیم که دشمن هیچگاه دست از دشمنی‌های خود علیه انقلاب اسلامی برنمی دارد و این اتحاد و یک صدایی ملت ایران و پاسداشت خون شهدای این سرزمین است که می‌تواند منجر به شکست دشمن شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمن باید بداند دوران بزن در رو تمام شده و ملت ایران با پیروی از آرمان‌های امام (ره) و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و مکتب شهیدان همچنان مصمم با چنگ و دندان از این آب و خاک محافظت می‌کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۸۷۰ برنامه برای گرامیداشت سوم خرداد در استان بوشهر در نظر گرفته شده‌است.

سرهنگ غریبی افزود: پوشش برنامه‌های روز سوم خرداد توسط صدا وسیما، غبارروبی گلزار شهدا، نواخته شدن زنگ ایثار و پیروزی، پخش تیزر از رسانه ملی، به صدا در آمدن بوق کشتی ها، برگزاری آیینی در حسینه عاشقان ثارالله، اهدای بسته‌های بهداشتی توسط ماموران انتظامی در وردی شهر، جشنواره ملی فانوس، رونمایی از آثار هنری مانند موشن گرافی، کتاب‌های صوتی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد است.

سوم خرداد سال ۶۱ رزمندگان سپاه اسلام در عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.