| کد خبر: 231395 |

چراغ بهره‌وری و نوآوری در راه‌آهن هیچگاه خاموش نشده است

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: چراغ بهره‌وری و نوآوری در راه‌آهن هیچگاه خاموش نشده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: چراغ بهره‌وری و نوآوری در راه‌آهن هیچگاه خاموش نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در نشست گرامیداشت روز ملی بهره‌وری در این شرکت، با اشاره به گزارش بهره‌وری در شرکت راه‌آهن که در این نشست ارائه شد، گفت:  اقداماتی زیادی برای توسعه بهره‌وری در شرکت راه‌آهم با حمایت وزیر راه و شهرسازی انجام می شود و به صورت بسیار جدی و خستگی ناپذیر و فزاینده در راه آهن در حال انجام است. حتی در ایام تعطیل نوروز نیز چراغ نوآوری و بهره‌وری در راه‌آهن خاموش نبود و اقدامات ارزنده‌ای انجام شد.

وی ادامه داد: بهره‌وری به معنای انجام کار درست با روش درست، یعنی تلفیق اثربخشی و کارایی است. تشخیص کار درست، انجام دادن اقدامات با اولویت و با اهمیت و مبتنی بر شاخص‌های علمی و درست انجام دادن آن‌ها،  یک مسیر بسیار ارزنده‌ است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و به صورت مستمر در قوانین بالادستی، تکالیفی برای دستگاه‌‌ها در این زمینه تعریف شده است. با این حال به نظر می‌رسد که بهره‌وری یک فرهنگ است و باید اراده آن در یک مجموعه به وجود بیاید. بنابراین کار با دستورالعمل و مقررات پیش نمی رود اما خوشبختانه خانواده بزرگ راه‌آهن، حتی شرکت‌های بخش غیر دولتی که با ما همکاری دارند، به موضوع بهره‌وری توجه ویژه دارند.

رسولی گفت: یک اتفاق ارزنده‌ای که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، رییس مرکز ملی بهره‌وری و حضار در این جلسه انجام شد، بهره‌برداری از ریل‌کارت است که خوشبختانه در بستر ثمین کارت با همکاری شرکت ایزایران ایجاد شد.

وی افزود: در قالب تفاهم‌نامه با وزارت دفاع و تفاهم نامه‌های عملیاتی با حوزه‌های مختلف صنعتی، مدیرتی و بازرگانی پروژه‌های متعددی در حال انجام است که این یکی از آن هاست. دامنه این خدمت که امروز رونمایی شده و در اختیار همکاران من قرار گرفته است،  همه کارکنان راه‌‌آهن، شرکت‌های طرف قرارداد، کارگران و بازنشستگان عزیز  را در بر می‌گیرد. این عزیزان با استفاده از این سامانه هوشمند می‌توانند به صورت اعتباری از یک مجموعه وسیعی از فروشگاه‌ها در صنوف مختلف خرید انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد 6 0

    بلبه موافقم _ بالاخص ناحیه ای که ظرف هفت ماه سه مدیر کل عوض کند قطعا اهل نوآوری ست...