| کد خبر: 231384 |

استانداربوشهر:

انتخابات متعلق به مردم است و کوچکترین خدشه‌ای نباید به آن وارد شود

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست مشترک فرمانداران استان بیان کرد: انتخابات متعلق به مردم است و کوچکترین خدشه‌ای نباید به آن وارد شود.

تین نیوز

استانداربوشهر با اشاره به اینکه کار‌های صورت گرفته از سوی دولت با وجود تحریم و مشکلات مالی و شیوع کرونا مایه افتخار است، گفت: گفتمان امید همواره سرلوحه سخنرانی‌ها و برنامه‌های فرمانداران باشد.

او افزود: همه تلاش عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری این رویداد مهم بر اساس قانون باشد و اغماض و چشم پوشی از قانون از سوی عوامل اجرایی پذیرفتنی نیست.

او با اشاره به اینکه تحرک انتخاباتی خارج از چارچوب قانون پذیرفتنی نیست و نباید اجازه دهیم این روند انجام شود، عنوان کرد: ما در مورد رای مردم در برابر ملت و فردای قیامت مسئولیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مستندسازی، سلامت انتخابات، پایبندی به قانون، رصد فضای انتخابات از سوی فرمانداران جدی گرفته شود، افزود: رسانه‌ها در برنامه‌های انتخاباتی، فضا را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

گراوند با اشاره به اینکه کار‌های صورت گرفته از سوی دولت با وجود تحریم و مشکلات مالی و شیوع کرونا مایه افتخار است، گفت: گفتمان امید همواره سرلوحه سخنرانی‌ها و برنامه‌های فرمانداران باشد.

او ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند کار‌های خوب دولت در زمینه منطقه آزاد، طرح‌های آبرسانی و ... را تخریب کرده و نگاه‌های صرف سیاسی موجب شده خدمات مثبت دولت کمرنگ جلوه کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.