| کد خبر: 231378 |

◄ بیمه تکمیلی رانندگان؛ امتیازی برای دیگران

در حال حاضر شاهد وضعیت نابسامان در بیمه تکمیلی رانندگان هستیم.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای با طرح این موضوع که بیمه تکمیلی رانندگان  زمانی که در اختیار کانون های کارفرمایی بود، دچار فساد شده بود، گفت: این تشکل تنها چیزی که برایش مهم نبود خدمات این بیمه به رانندگان بود.

به گزارش تین نیوز، فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: پس از آن و زمانی دیگر بیمه تکمیلی در اختیار انجمن شرکت ها قرار گرفت و در آن زمان حتی مشاهده شد فاکتورهای پزشکی از رانندگان دریافت و  بعد از مدتی یک سوم مخارج با چک قرض الحسنه خود به راننده پرداخت شد.

وی مدعی شد: حتی در مواردی مشاهده شد که مخارج بیمار یک میلیون و هفتصد هزار تومانی را به راننده مبلغ هفتصد هزار تومان دادند که بعد از شکایت مشخص شد خودشان این مبالغ را کامل دریافت می کردند که با شکایت یک راننده و اداره بیمه، افراد متخلف را با دستبند از  گاراژ هند بازداشت کردند.

شریعتی عنوان کرد: در حال حاضر نیز شاهد وضعیت نابسامان در بیمه تکمیلی رانندگان هستیم به طوری که خدمات بیمه تکمیلی رانندگان مناسب نبوده و پوشش مطلوبی ندارد.

همچنین به گفته دیگر رانندگان،  در حال حاضر با وجود ابلاغ دستور العمل پیوست در مورد عدم دریافت وجهی جهت بیمه تکمیلی هنگام صدور بارنامه، این موضوع اجرایی نمی شود.

آنان می گویند طبق بخشنامه پیوست تا تاریخ اعلام شده رانندگان نباید نیم درصد را پرداخت کنند و در اصل باربری ها هم نباید این مبلغ را بر بارنامه اضافه کند ولی بی سرو صدا باربری‌ها در حال اضافه کردن و گرفتن از راننده و مهم تر اینکه پرداخت نکردن به شرکت طرف قرارداد هستند.

به گفته رانندگان به نظر می رسد این نامه هم مثل دیگر بخشنامه های صادره اجرایی نخواهد شد.

نامه بیمه دغاغله

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 3 0

    همین باربریها بودند که سال72تا80بیمه راننده گان رارد می کردند ولی الان هرراننده مراجعه می کند بجای هشت سال سه چهار سال سابقه موجود است حال جای این سوال مشخص نیست کی مقصراست راننده بی خبر فکر می کرد مثل الان که می گویند هرکه کارت هوشمند دارد بیمه تکمیلی است چرا از اول مثل الان که هربرج راننده خودش پرداخت می کنند انجام نشد وباربریها راواسطه قرار دادند تااز راننده بگیرد وپرداخت نکنند جالب تر اینکه الان دوباره راننده می خواهد ازجیبش بدهد قبول نمی کنند ترک فعل از چه کسی است از سال هشتاد به بعد هرکسی نداده ودفترچه کار داشته می گیرند چه فرقی قبل از سال80وبعد وجود دار د کسی نمی داند جواب درستی هم نمی دهند

  • علیرضا 1 0

    سلام مشکلات رانندگان بسیارزیاده ازباربریها با کمیسیون وپول اضاف گرفتن تابیمه وپلیس وروغن ولاستیک ووووو آخه تا کی باید اینجور باشه چطوردرست میشه ،