| کد خبر: 231372 |

سامانه «ریل‌کارت» با حضور وزیر راه افتتاح شد

در مراسم روز بهره وری در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی، از سامانه ریل کارت و پرتال بهره‌وری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

تین نیوز

در مراسم روز بهره وری در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی، از سامانه ریل کارت و پرتال بهره‌وری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز، سامانه ریل‌کارت، یک سامانه بر بستر فضای مجازی است که امکان خرید قسطی، اعتباری و با تخفیف را برای پرسنل و بازنشستگان شرکت راه‌آهن فراهم می‌کند.

این سامانه در همکاری شرکت‌های راه‌آهن و ایزایران طراحی شده و قدرت خرید جامعه کارگری و کارمندی راه‌آهن را افزایش خواهد داد.

همچنین، پرتال بهره‌وری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، یک سامانه برپایه فضای مجازی است که امکان دریافت و پیگیری ایده‌های نوآورانه را فراهم می‌کند.

در این نشست از برگزیدگان چالش «راینو» که مختص دریافت ایده‌های نوآورانه ریلی از شهروندان بود، تقدیر شد.

در مراسم امروز «فاطمه پهلوانی» رییس سازمان ملی بهره‌وری نیز حضور داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد خوشنودی 7 0

    اولین مساله ی خرید در سیستمهای تجارت الکترونیکی اپ خرید است! که ابزار خرید است_ اپلیکیشن شما پس از نوشته شدن و تست باید جهت دانلود و تست در اختیار عموم قرار بگیرد! از چه طریقی؟ گوگل پلی و یا بازارچه اندروید و ... این اپ قطعا به روز خواهد شد پس ازینکه کاربران از اشکالات و باگ هایش می گویند!_ اگر اپلیکیشن کاربردی شما را هیچ ارائه کننده معتبری جهت ارائه قبول نکند( حتا داخلی ها) قطعا مشکل دارد_ اگر اپ شما بعد از دانلود و هنگام نصب به محتویات خصوصی و حریم خصوصی شما دسترسی بخواهد قطعا مشکل دارد! اگر به محض اقدام به نصب آن ، از واتس آپ تا تلگرام به شما بعلت نقض محرمانگی توسط آن ، اخطار بدهند، هم مشکل دارد... با تجارت الکترونیک ، شوخی کردن آنهم شوخی امنیتی! یعنی از دست رفتن همان یک مثقال اعتماد کاربران!_ دوم اینکه شما نمی توانید اپ خرید و تجاری درست کنید و بجای مراکز خرید اصلی مثا هایپر استار ، رفاه و ... عمدتا مغازه ی رفقا و دکان ها را برای خرید معرفی کنید! این مثل این می ماند که کودکی را مجبور کنی از اسباب فروشی #هیولا! خرید کند!( اتفاقا این اسم هم با مسمی ست)_ سوم اینکه نمی توان یک پروسه خرید آنلاین یا آفلاین را به محلات خاص تهران یا شهرستانها محدود کرد! مثلا عباس آباد و یوسف آباد!! و تجریش! بقیه مردم چکار کنند؟_ ( همه که امکانات فضانوردی ندارند که) و اکثرا هم طبقه کارگر و جوادیه نشین و شوش نشین! _ مساله بعدی ارائه این اطلاعات از طریق اتوماسیون اداری ست!! اول _ و سپس در رسانه ها_ اتوماسیون اداری مال ِ همین حرفهاست دیگر! _ طریقه اطلاع رسانی از کانال تلگرام هم جای اتوماسیون را برای یک اپ سازمانی نخواهد گرفت_ خیلی ها تلگرام ندارند ! و اصلا گوشی هوشمند ندارند_ کارگر اند...و هنوز پایشان روی زمین است و عباس آباد نشین نشده اند! اگر این کارت برای رفاه آنهاست_ باید بروید به آنها رسما و چشم در چشم اطلاع بدهید ( فیس تو فیس) و اگر برای کارمندان _ در اتوماسیون...مساله دیگر نظارت مستمر بر قیمت های این دکاکین است_ باید نظارت شوند بشدت، چون مساله پول مرفهان بی درد نیست، مساله حقوق اندک یک کارگر حلال خور زحمت کش است و یا کارمندی که الان بیست سال است حسرت خریدن یک نان سنگکک صبحانه برای و در کنار خانواده اش به دلش مانده از بس صبح ها عجله داشته که تاخیر در ورود!روزی گنجشکی اش را گنجشکی تر نکند! _ پس نمی توان مثل دیجی بلا و سایر بلاهای آسمانی که با نابود کردن برند تجارت الکترونیک و سودجویی، اعتماد مشتریان را هدف قرار داده اند، عمل کرد_ مشتری دیجی بلا ، پول دارد، زور دارد ! ولی مشتری اپ شما، نه پول دارد نه زور! _ باید مراقب این مشتری بود ! چتر حمایتی بر سرش کشید_ اینجا دیگر جای تجارت به آن معنا نیست_ حمایتش کنید ...

  • مهدی ترحمی نژاد 0 0

    خوب عالی