| کد خبر: 231371 |

مجلس با اولویت رسیدگی به طرح بیمه کارگران ساختمانی موافقت کرد

پیشنهاد سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا برای در اولویت قرار گرفتن بیمه کارگران ساختمانی با موافقت نمایندگان در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

پیشنهاد سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا برای در اولویت قرار گرفتن بیمه کارگران ساختمانی با موافقت نمایندگان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی اولویت رسیدگی به طرح بیمه کارگران ساختمانی رای مثبت دادند.

پیش از رای گیری «کاظم دلخوش اباتری» نماینده مردم صومعه سرا گفت: طرح بیمه کارگران ساختمانی در سال ۹۹ در کمیسیون اجتماعی مطرح شد. این طرح پیش از آن در مجلس نهم به تصویب رسیده بود که البته برای اجرای آن ۹ هزار میلیارد تومان کسری وجود داشت.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی افزود: در این طرح گفته شده که سازمان تامین اجتماعی حق بیمه کارگران را از محل متراژ خانه انجام دهد و امیدواریم مشکل بیمه کارگران ساختمانی با این طرح برطرف شود.

«محسن زنگنه» ‌ نماینده مردم تربت حیدریه در تذکری به هیات رئیسه مجلس درباره این طرح گفت: چنین طرح‌هایی که هنوز در سیستم نمایندگان بارگذاری و مطالعه نشده، نباید یکباره در دستور قرار بگیرد و بهتر است هیات رئیسه بگوید از چه فرمولی برای در دستور کار قراردادن چنین طرح‌هایی استفاده می‌کند.

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر زنگنه گفت:‌ دستور روز جلسه صحن در سیستم از روز قبل بارگذاری شده و به رویت نمایندگان می‌رسد. اما بعضی از طرح‌ها اگر به امضای ۵۰ نفر از نمایندگان برسد، طبق تبصره یک آیین نامه داخلی مجلس، ‌ هیات رئیسه برای اولویت در دستور کار گرفتن آن تصمیم می‌گیرد و نمایندگان برای در دستور قرار گرفتن در رای گیری شرکت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    نماینده گان سختی کار وسنوات هشت سال 72تا80راننده گان رادردستور کار قرار بدهند راننده گان از آنها تشکر می کنند