| کد خبر: 231332 |

◄ انتقاد از بی‌توجهی به دستورالعمل های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

طی سه سال گذشته، از سوی سازمان حمل و نقل جاده ای قوانین و دستورالعمل های متعددی به مدیران استانی ابلاغ و لازم الاجرا شده که از جمله مهمترین مطالبات جامعه صنفی در خرداد ۹۷ بوده اما بسیاری از آنها اجرایی نشده است.

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل کالای جاده ای با اشاره به گذشت سه سال از اعتراضات اول خرداد ماه سال 1397 رانندگان و کامیون داران، معتقد است مطالبات به حق رانندگان در این مدت در چنگال مافیای حمل و نقل جاده ای محبوس شده و اجازه عرض اندام ندارد چرا که به اعتقاد او با تحقق این مطالبات منافع به ناحق عده ای تحت الشعاع قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز، کوروش فلاحی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و با انتقاد از مدیریت های طولانی مدت برخی مدیران استانی گفت: در یک سازمان زیر مجموعه دولت با عمر حداقل چهار وحداکثر هشت سال؛  مدیرانی هستند که با وجود عدم تمکین به قوانین بالا دستی؛ گویی مسئولیت موروثی دارند.

این راننده کامیون با بیان این که این گونه مدیران صندلی خدمت به مردم را که با خون هزاران شهید گلگون شده با کرسی زیاده خواهی و ریاست طلبی اشتباه گرفته‌ اند، عنوان کرد که طی سه سال گذشته،  از سوی سازمان حمل و نقل جاده ای قوانین و دستورالعمل های متعددی به مدیران استانی ابلاغ و لازم الاجرا شده که از جمله مهمترین مطالبات جامعه صنفی در خرداد ۹۷ بوده اما بسیاری از آنها اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید:

به گزارش تین نیوز، فلاحی همچنین  رانندگان را مدافعان خط مقدم جبهه اقتصادی توصیف کرد و از دستگاه های دولتی خواست شایسته سالاری را جایگزین مدیریت موروثی در استان ها کنند تا صنعت حمل و نقل هرچه بیشتر شکوفا شده و جلوی خسارت های سنگین به سرمایه داران اصلی این صنف که همانا کامیونداران و رانندگان هستند گرفته شود.

وی از مدیران استانی خواست با تمکین به قانون و احترام به حقوق هزاران کامیوندار و راننده؛ نسبت به جایگاه واقعی خود که خدمت به مردم و احترام به خون شهداست احساس مسئولیت کرده و پاسدار حقوق جامعه صنفی باشند.

نامه دغاغله 1

نامه دغاغله 2

نامه سیاهپور

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    سنوات سال 72تا80راننده گان راکی دیگر می خواهند درست کنند سه سال ازوعده ها که دادند تمام شده لاقل ازخود راننده بگیرند که بارمالی برای دولت نداشته باشد این کارکه دیگر سخت نیست چراانجام نمی دهند