| کد خبر: 231267 |

شرکت در انتخابات و گزینش اصلح باعث رشد کشور می‌شود

رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی شرکت در انتخابات و گزینش اصلح را باعث رشد کشور دانست و گفت: رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت بالای مردم در این برهه تاریخی اظهارکرد: مشارکت مردم در انتخابات باعث جلوه‌گری عزت ملی و مردم‌سالاری می‌شود و قطعا با مشارکت و انتخاب آگاهانه آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا و لزوم انسجام و وحدت ملی همچون همیشه تاریخ ایران سربلند، گفت: رای ما فقط رای به یک نفر نیست بلکه به یک گفتمان و جریان قوی است تا در مسیر عدالت و مبارزه با فساد دولت کارآمد و قوی تشکیل شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولتی قوی و کارآمد در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم موثر بوده و انتخاب درست می‌تواند مسیر پویایی اقتصاد را پیش روی کشور قرار دهد، گفت: تکیه بر ظرفیت‌ها و توان داخلی راهکار بهبود اقتصاد بوده و معطل نگاه نداشتن کشور به تصمیمات غربی‌ها و اعتماد به جوانان و توان داخلی آینده‌ای روشن برای کشور ترسیم می‌کند.

آقازاده شرکت در انتخابات و گزینش اصلح را باعث رشد کشور دانست و بیان کرد: یک رئیس جمهور انقلابی، اقتصاد کشور را رونق خواهد داد که به تبع آن، اقتصاد خانواده‌ها نیز رونق خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضای رقابتی نامزدهای انتخاباتی گفت: در فضای رقابتی نقد برنامه‌ها و شعارها طبیعی است اما تخریب شخصیت افراد غیرقابل پذیرش و به لحاظ شرعی نیز حرام است تجربه نشان داده تخریب نامزدها در بین مخالفان آنها اثری در رای دهی نداشته و در بین موافقان مرددان نسبت به او نیز نتیجه عکس می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تاکید مقام رهبری بر وحدت است و برخوردهای تخریبی را رد می‌کنند، افزود:  نامزدی در فضای رقابتی برنده خواهد شد که خود و طرفدارانش هوشمندانه عمل کنند و از فضاهای تخریبی بپرهیزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.