| کد خبر: 231189 |

◄ دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با مدیر کل راه و شهرسازى لارستان

شیراز-عباس ستایش گو، این نشست با حضور مدیریت مسکن و ساختمان و مدیریت املاک و حقوقى این اداره کل و روساى ادارات بنیاد شهید شهرستان هاى لارستان ، خنج ، گراش ، لامرد و مهر در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازى لارستان برگزار شد .

تین نیوز

شیراز-عباس ستایش گو، این نشست با حضور مدیریت مسکن و ساختمان و مدیریت املاک و حقوقى این اداره کل  و روساى ادارات بنیاد شهید شهرستان هاى لارستان ، خنج ، گراش ، لامرد و مهر در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازى لارستان برگزار شد . 

شبانى با بیان اینکه: عزت و اقتدار این کشور مرهون جانفشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده های صبور آنهاست و به جرأت می توان گفت اگر ازخودگذشتگی آنها نبود امروز اثری از ایران نبود، افزود : خانواده های شهدا و ایثارگران بر گردن همه ما حقى دارند و از این رو پیگیرى خواسته هاى این قشر  یک وظیفه شرعی، قانونی و وجدانی است.

مدیرکل راه و شهرسازى لارستان درخصوص تفاهم نامه مربوط به واگذارى زمین به خانواده هاى شهدا بر اساس شاخصه هاى مشخص شده افزود : ابتدا باید نحوه اعلام اسامی ساماندهی شود و بنیاد شهید شهرستانها نیز لیست اولویت گروه اول را به اداره کل بنیاد شهید استان اعلام و بنیاد استان نیز متعاقبا پس از بررسى هاى لازم، لیست نهایی واجدین شرایط را به اداره کل راه و شهرسازى لارستان ارسال نماید.

وى در ادامه با اشاره به اینکه : در مبحث ساخت مسکن براى اقشار مختلف عملا این اداره کل متولی امر نیست همانگونه که در مسکن اقدام ملى کارگزار این امر بنیاد مسکن می باشد ، تصریح کرد : در تفاهم نامه هاى منعقد شده با وزارت راه و شهرسازى صرفا تخصیص زمین بر عهده ادارات کل راه و شهرسازى مى باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.