| کد خبر: 231184 |

ورود به اتوبوس‌های درون شهری همدان بدون ماسک ممنوع است

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان گفت: ورود به داخل اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری بدون ماسک ممنوع است و رانندگان و نیروهای نظارتی اجازه استفاده مسافران بدون ماسک از اتوبوس را نمی‌دهند.

تین نیوز

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان گفت: ورود به داخل اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری بدون ماسک ممنوع است و رانندگان و نیروهای نظارتی اجازه استفاده مسافران بدون ماسک از اتوبوس را نمی‌دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بابک اسدی اظهار داشت: طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان در اتوبوس‌ها اجرایی می‌شود و هر ردیف از اتوبوس‌ها تنها یک سرنشین خواهد نشست و فاصله لازم رعایت می‌شود.

وی استفاده از ماسک از سوی مسافران در اتوبوس‌های درون شهری همدان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کاهش ناوگان اتوبوسرانی را در دوره شیوع کرونا نخواهیم داشت و این اقدام در راستای ضرورت فاصله گذاری اجتماعی است.

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان یادآور شد: نقاط لازم در اتوبوس‌ها نیز علامت گذاری شده تا مردم فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

اسدی با تاکید بر لزوم پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس‌ها از شهروندان خواست نسبت به تهیه کارت پرداخت الکترونیکی اقدام کنند و هم اینک ۲۲ باجه نسبت به ارایه و شارژ کارت‌ها فعال هستند.

هم اکنون ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان فعالیت دارند.

 به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با فوت ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۱۱ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸۹ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۳۱۲ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

در حال حاضر، تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.