| کد خبر: 231100 |

وزیر راه برای تکمیل کنارگذر ایلخچی تا پایان دولت قول مساعد داد

فرماندار اسکو با اشاره به اجرای طرح کنارگذر ایلخچی از سال ۱۳۸۶ تاکنون و طولانی‌شدن فرایند پایان طرح، گفت: وزیر راه برای تکمیل کنارگذر ایلخچی و ۲ کیلومتر باقی‌مانده از این جاده تا پایان دولت دوازدهم قول مساعد داد.

تین نیوز

فرماندار اسکو با اشاره به اجرای طرح کنارگذر ایلخچی از سال ۱۳۸۶ تاکنون و طولانی‌شدن فرایند پایان طرح، گفت: وزیر راه برای تکمیل کنارگذر ایلخچی و ۲ کیلومتر باقی‌مانده از این جاده تا پایان دولت دوازدهم قول مساعد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بابک رضی منش اظهار کرد: اعتبارات این طرح با تزریق قطره چکانی انجام شده ولی به هر حال هفت کیلومتر از آن به مرحله آسفالت ریزی رسیده است اما ۲ کیلومتر آن باقی مانده که از مسوولان و وزیر راه درخواست داریم که بر اساس قول مساعدی که دادند اعتبار باقیمانده را نیز برای تکمیل و افتتاح طرح پرداخت کنند.  

وی افزود: این طرح جزو مطالبات جدی شهروندان ایلخچی است تا با بهره برداری از آن گره ترافیکی خودروهای عبوری آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور در این منطقه رفع شود.

رضی منش تاکید کرد: حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای به بهره برداری رساندن این پروژه مورد نیاز است و برای تکمیل کامل این کنار گذر برابر نقشه مصوب و طرح های شبدری پیش بینی شده در طرح، اعتبار بیشتری مورد نیاز خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین با اشاره به کلنگ زنی شبکه جمع آوری فاضلاب ایلخچی از توابع این شهرستان یادآور شد: با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی و بهداشت شهر، عمده تلاش دولت ایجاد شبکه فاضلاب بوده که با پیگیری های صورت گرفته در دهه مبارک فجر سال گذشته کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی این پروژه از خیابان اصلی امام خمینی (ره) آغاز شده چون فاقد شبکه بوده است اما اکنون گلنگ زنی این طرح از خیابان امام  این شهر به عنوان مسیر اصلی انجام شده است.

وی ادامه داد: در فاز اول پروژه ۱.۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان اصلی با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان از حدود یک ماه پیش آغاز شده و مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام این طرح ۶ ماه می باشد البته زمین تصفیه خانه نیز آماده شده و پیگیر تخصیص ردیف اعتباری برای تعریف پروژه و آغاز عملیات اجرایی هستیم.

به گزارش ایرنا، ایلخچی یکی از شهرهای شهرستان اسکو در آذربایجان شرقی بوده در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی تبریز قرار گرفته‌ است، عبور تمامی خودروهایی که قصد عبور به جنوب استان و استان های همجوار و بالعکس دارند از داخل این شهر، موجب ترافیک و راه بندان در ساعات مختلف می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.