| کد خبر: 231092 |

۲۷۰ نفر در وزارت راه استخدام می‌شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی از استخدام ۲۷۰ نفر در سال جاری بر اساس سهمیه ابلاغی سازمان امور استخدامی خبر داد.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی از استخدام ۲۷۰ نفر در سال جاری بر اساس سهمیه ابلاغی سازمان امور استخدامی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی، نعمت‌الله ترکی اظهار کرد: در بخش توسعه منابع انسانی طبق اهداف تعیین شده ایجاد آگاهی علمی و ارتقای دانش کارکنان، تولید رفتارهای علمی و متعادل، ایجاد ارزش افزوده به‌عنوان کیفیت در کارکنان همچنین ارتقای قابلیت‌های آنها، توسعه مهارت‌های انجام کار از طریق مشارکتافراد در وزارتخانه انجام شده است.

وی افزود: همچنین از مهم‌ترین سیستم‌های مؤثر بر توسعه منابع انسانی همچون سیستم‌های استخدام و نگهداری نیروی انسانی، دستمزد، مزایا و جبران خدمت، ارتقا، آموزش و بهبود توانایی و رفاهی و پشتیبانی مورد استفاده قرار گرفت.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: سند راهبردی هیئت گزینش وزارتخانه برای بخش‌هایی است که می‌خواهیم به شکل توسعه محوری کار کنیم و بر این اساس توسعه منابع انسانی وزارتخانه تدوین شد. برای همه بخش‌ها یک سند راهبردی تهیه شد تا بتوانیم بر اساس شعار توسعه محوری راهبردهای خودمان و اسناد بالا دستی را تهیه کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گفته ترکی،  در مجموعه ستاد و ادارات استان‌ها 12500 نفر نیروی انسانی کار می‌کنند که این تعداد نیروی انسانی بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین، شرکتی و نیروهای طرحی فعالیت می‌کنند. این امر می‌طلبید که به این بخش ورود کنیم و ساماندهی لازم انجام گیرد.

وی بیان کرد:‌در بخش ساماندهی نیروی انسانی حقوق کارکنان قراردادی کارمعین با کارکنان پیمانی همتراز و همسان‌سازی شده که رضایت‌مندی نسبی را در پی داشته است.

ترکی با بیان اینکه جذب و بهسازی نیروی انسانی در اولویت سال 1400 قراردارد، گفت: سازمان امور استخدامی سهمیه جذب 270 نفر نیروی انسانی را ابلاغ کرده که این امر را در دستور کار قرار دارد. تلاش می کنیم افراد شایسته و متخصص را استخدام کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.