| کد خبر: 231082 |

اتمام چهارخطه بیجار-دیواندره نیازمند ۳۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: عملیات احداث چهار خطه بیجار - دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دار در تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشور بوده و اتمام آن نیازمند ۳۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: عملیات احداث چهار خطه بیجار - دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دار در تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشور بوده و اتمام آن نیازمند ۳۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عرفان مرادی امروز(۲۷ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران از ادامه عملیات احداث چهار خطه بیجار - دیواندره خبر داد و اظهار کرد: این مسیر به طول ۵۵ کیلومتر از جمله مسیرهای مهم استان در هدایت ترافیک استان‌های شمال و مرکز کشور به سمت شهرهای مرزی بانه، مریوان و مرزهای باشماق و سیرانبند است.

وی افزود: ارتقای مسیر بیجار - دیواندره به چهار خطه در شش قطعه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته که قطعه های یک و دو آن به طول ۵.۲ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: قطعه سوم آن با ۶.۸ کیلومتر طول ۸۲درصد پیشرفت دارد و قطعه ۵ نیز با چهار کیلومتر طول از ۴۳درصد پیشرفت برخوردار است.

مرادی گفت: قطعه ۴به طول۳ کیلومتر و قطعه(۴-ز)به طول۵.۵کیلومتر در مرحله تجهیز کارگاه وشروع عملیات اجرایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، از صرف ۳۱۰میلیارد ریال اعتبار برای این بزرگراه تاکنون برای این حجم از عملیات خبر داد و یادآور شد: برای بهره برداری و اتمام این طرح ۳۵۰۰ میلیارد ریال دیگر لازم است.

مرادی تاکید کرد: کاهش هزینه های استهلاک، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان، ازدیاد ایمنی تردد، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و ارتقای شاخص های برخورداری از راه مناسب و بزرگراهی در استان از اهداف احداث این راه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.