| کد خبر: 231035 |

برخورد با دستفروشان بر خلاف رویه شورای پنجم است

متاسفانه باید بگویم که در هفته گذشته بر خلاف رویکرد و رویه شورای پنجم و مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد برخورد با دستفروشان بودیم.

تین نیوز

عضوکمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حوزه مشاغل سیار در طول سه سال و نیم اخیر هیچ اتفاق ناخوشایندی در سطح شهر رخ نداد، گفت: متاسفانه باید بگویم که در هفته گذشته بر خلاف رویکرد و رویه شورای پنجم و مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد برخورد با دستفروشان بودیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حجت نظری در دویست و نودو چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر امروز بنده راجع به اتفاقی است که طی چند روز گذشته در شهر تهران رخ داد و  لازم است که قدری بیشتر به آن پرداخته شود. متاسفانه با وجود آنکه طی سه سال و نیم گذشته تلاش کردیم فضای مربوط به دست فروشان و کسانی که در سطح شهر به طرق مختلف به عنوان مشاغل سیار به کسب و کار می‌پردازند را کنترل کنیم و با وجود اینکه خوشبختانه در طول سه سال و نیم اخیر هیچ اتفاق ناخوشایندی در سطح شهر رخ نداد، اما متاسفانه باید بگویم که در هفته گذشته بر خلاف رویکرد و رویه شورای پنجم و مدیریت شهری در دوره پنجم شاهد برخورد با دستفروشان بودیم.

وی افزود: البته پیش‌تر هم به آقای حناچی این آگاهی را دادیم که بخشی از مدیران ایشان در حال تعامل با کسانی هستند که فکر می‌کنند در دوره بعدی مدیریت شهری حاکم خواهند بود. من پیش بینی می‌کنم اتفاقی که رخداده کاملاً بر اساس هماهنگی با کسانی است که پیش‌تر در مدیریت شهری مسئولیت داشتند و امروز دستشان از این مدیریت کوتاه است و بنا دارند که دوباره به این صندلی‌ها برگردند.

وی با بیان اینکه به محض اینکه گزارش تحقیق و تفحص در صحن شورا مطرح و خیلی از جامعه مطلع شدند که چه اتفاقاتی در دوره پیشین مدیریت شهری رخ داده است، ادامه داد:" شما می‌بینید که تخریب علیه بعضی از اعضای شورا شروع شد و اتفاقاتی رخ داد که در طول سه سال و نیم گذشته سابقه نداشته، همینطور در بعضی از ستادهای انتخاباتی منتسب به اصولگرایان متاسفانه مطرح شد که ما به دنبال تخریب شورای پنجم هستیم. این با رفتار برخی از مدیران فعلی شهرداری که با وجود اطلاع شخص شهردار تهران همچنان دارند فعالیت می‌کنند و این دست تخریب‌ها را علیه مدیریت شهری دوره پنجم رقم می‌زنند، اصلا جای پذیرش ندارد."

وی تاکید کرد: لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفتار مدیران بلافصل یا با واسطه خودش دقت بیشتری داشته باشد و آن چیزی که اتفاق می‌افتد و در تقابل و تمایز با رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بوده را به هیچ وجه نسبت به آن اغماض نکند و به جای عافیت طلبی و به جای اینکه بخواهد این چند صباح را هم با آرامش موردنظر خودش طی کند، تلاش کند تا بهتر مجموعه شهرداری را اداره کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.