| کد خبر: 231031 |

پیگیری واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی توسط مدیریت شهری

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری واکسیناسیون تاکسیران‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی توسط مدیریت شهری تاکید کرد.

تین نیوز

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم پیگیری واکسیناسیون تاکسیران‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی توسط مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد مسجدجامعی در دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در شورا بر ضرورت واکسیناسیون تاکسیران‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی تاکید کردیم و طرحی را در این زمینه مطرح شد که به دلایلی به صحن نیامد اما باید این مساله را پیگیری کنیم چرا که ضرورت آن بسیار مهم است. در قبال این افراد در ساختار اداری مسئولیت داریم اما این طرح با هیجان مطرح و یکباره فراموش شد. باید از ناحیه ما به عنوان مدیریت شهری پیگیری شود و به سامان برسد.

وی با بیان اینکه شفافیت کسانی که از این امکانات استفاده می‌کنند به قوت خود باقی است گفت: خوب نیست هرچند وقت یکبار یکی از مدیران شهری متهم و بعد مشخص شود صحت ندارد در نتیجه ساختار شفافیت در این مورد می‌تواند به سلامت روابط اجتماعی کمک کند و نمی دانم چرا نباید از این ظرفیت استفاده کنیم.

مسجدجامعی با تسلیت به مردم افغانستان گفت: به اسم دین در ماه رمضان تعدادی دختر نوجوان با بدترین شرایط جان خود را از دست دادند. درخواست می‌کنم آقای هاشمی و یا شهرداری با شهردار کابل تماس بگیرند و مراتب تسلیت مردم تهران را از طرف شورا اعلام کند و هرکاری که از دست ما بر می‌آید را انجام دهیم.

وی افزود: آقای شهردار که بیشتر با اروپایی‌ها تماس می‌گیرد اما می‌دانیم که این همسایه مجاور در کشور ما چقدر نقش دارند و اگر افغانستانی‌ها نباشند چقدر دچار مشکل هستیم. از طرفی باید راجع به مساله غزه نیز صحبت کنیم و از طرف مردم تهران و شورای شهر تماسی گرفته شود و ابراز همدردی شود. کم‌کاری همکاران خود را در بخش‌های دیگر شهرداری جبران کنیم و آقای هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر تسلیت مردم تهران را اعلام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.