| کد خبر: 230967 |

آغاز روند کاهشی ابتلا به کرونا درهمه استان‌ها

رئیس جمهور گفت: امروز شاهد شرایط بهتری هستیم و شاید بتوانیم این تعبیر را داشته باشیم که ما در موج چهارم از پیک عبور کردیم.

تین نیوز

رئیس جمهور گفت: امروز شاهد شرایط بهتری هستیم و شاید بتوانیم این تعبیر را داشته باشیم که ما در موج چهارم از پیک عبور کردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما؛ آقای حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا سلامت جامعه، سلامت اجتماع و حفظ جان خود و تک تک افراد جامعه را نوعی تکلیف بر گردن همه دانست.

آقای روحانی با اشاره به این که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید به عنوان وظیفه دینی، ملی و انسانی مورد توجه قرار گیرد، گفت: براساس گزارش‌هایی که در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا ارائه شد، به یاری خدا همه استان‌های کشور روند کاهشی و نزولی هم در ابتلا و هم در فوت را شروع کردند و این جای خوشبختی است.

رئیس جمهور با تقدیر از مردم به خاطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ماه رمضان و خودداری از سفر‌های غیر ضروری و بستن مغازه‌ها و بازار افزود: همه این‌ها در کنار کادر پرتلاش و ایثارگر درمان که همه بیمارستان‌ها آماده و مجهز بودند و به مردم رسیدگی کردند ما را در روند کنترل کرونا کمک کرد.

آقای روحانی گفت: امروز شاهد شرایط بهتری هستیم و شاید بتوانیم این تعبیر را بکنیم که ما در موج چهارم از پیک عبور کردیم.

رئیس جمهور افزود: در حال حاضر در مسیر شرایط نزولی بیماری کرونا هستیم و البته این به معنای این نیست که این بیماری تمام شده، بلکه در یک مسیری قرار گرفتیم که با یاری هم ان شاءالله بهتر می‌توانیم از این موج چهارم خلاص شویم.

آقای روحانی همچنین گفت: تلاش ما باید این باشد که شیب این کاهش را سریعتر کنیم و به نقطه مطلوب برسیم.

رئیس جمهور افزود: همه باید تلاش کنیم که خدایی ناکرده به سمت پیک جدیدی حرکت نکنیم.

آقای روحانی ادامه داد: در مسئله مبارزه با کرونا دو بال وجود داشته است، بال ملت و بال دولت و در بال ملت مردم خودشان ملاحظاتی که می‌کنند و با رعایت دستور العمل‌ها خودشان جلوی تجمعات را می‌گیرند، سفر‌ها را محدود و همه دستورالعمل‌هایی را که باید اجرا شود، رعایت می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.