| کد خبر: 230963 |

دبیر کل انجمن حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان قم پیشنهاد داد:

◄ واگذاری مدیریت ۴ وزارتخانه اقتصادی به مدیران بخش خصوصی کشور

برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی میبایستی مدیریت وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی - صنعت، معدن و تجارت - نیرو و راه و شهرسازی به مدیران موفق بخش خصوصی واگذار شود.

تین نیوز

برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی می بایستی مدیریت وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی - صنعت، معدن و تجارت - نیرو و  راه و شهرسازی به مدیران موفق بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش تین نیوز، دبیر کل انجمن حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان قم با بیان این مطلب به تین نیوز، گفت: از رئیس جمهور سیزدهم انتظار و تقاضای اکید داریم تا مدیریت چهار وزارتخانه موثر در تولید، اشتغال و کارآفرینی را به منتخبینی از بخش خصوصی که سابقه درخشانی در مدیریت تشکل های صنفی - اقتصادی داشته و دارند بسپارند تا با بسیج واحدهای تحت مدیریت همکاران خود بتوانند گره های کوری که تاکنون در مسیر اقتصاد و اشتغال ایجاد شده باز کنند.

عباس پناه موسس و رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی استان قم افزود: بارها از مدیران ارشد کشوری خواستیم برای بهتر اداره شدن مراکز اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی مدیرانی از بخش خصوصی به بدنه دولتی تزریق کنند تا با استفاده از ایده ها و راهکارهای تجربه شده منطقی امور اجرایی و عمرانی کشور به سامان برسد اما متاسفانه به این مقوله مهم عنایت نشده است.

نایب رئیس کمیسیون توانمند سازی و ارتقای اشتغال پذیری استان قم عنوان کرد: ما به رئیس جمهور سیزدهم این اطمینان را می‌دهیم که با واگذاری چهار وزارتخانه مذکور به مدیران مجرب بخش خصوصی که با گوشت، پوست و استخوان خود در عمل با مسائل مختلف کشور دست و پنجه نرم کرده و توانسته اند در حوزه های فعالیت خود بمانند، بسیاری از مسائل لاینحل را حل و روان‌سازی کنیم.

*موسس و مدیر کانون کارفرمایی استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به سال، «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و برای تحقق این شعار لازم و ضروری است که دولت برای پشتیبانی حوزه های اقتصادی و اشتغال مدیران مانع شناس را برای مانع زدایی به خدمت ملت به کار گیرد.

این استاد دانشگاه گفت: ما ایده ها، طرح‌های عمرانی اشتغال زا و رونق آفرینی داریم که به علت عدم درک صحیح مدیران دولتی از آن نتوانسته ایم آنها را عملیاتی کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مصطفی آدوس 0 0

    بسیار عالی

  • سعید قصابیان 0 0

    مزید اطلاع ایشان عرض میکنم که پیشنهاد شده بود که وابسته های بازرگانی ایران در سفارت خانه های خارجی از بخش خصوصی انتخاب بشن .اما وزارت خارجه نه تنها بشدت با این پیشنهاد مخالفت کرد بلکه کمبود بودجه رو بهانه کرد و داره همین چند تا رایزنان بازرگانی فعلی رو به کشور بر میگردونه.
    پیشنهاد این آقا ی دبیر کل در ساختار اداری و حکمرانی کشور جا نمیشه