| کد خبر: 230938 |

دومین پیش‌ فروش محصولات ایران‌ خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۰ را به مناسب عید سعید فطر از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) به مرحله اجرا در آورده و تا سه روز (تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داد.

تین نیوز

گروه صنعتی ایران‌خودرو دومین پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۰ را به مناسب عید سعید فطر از امروز (شنبه ۲۵ فروردین) به مرحله اجرا در آورده و تا سه روز (تا روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داد.  

این مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خوردو در حالی برگزار می‌شود که عرضه خودرو در قالب دو طرح توسط دو خودروساز اصلی و انتخاب مشتری به روش قرعه‌کشی به‌عنوان یکی از مهمترین وقایع صنعت خودرو طی سال 1399، برای نخستین بار همزمان با  عید سعید فطر  (خرداد ۱۳۹۹) برای محصولات ایران‌خودرو و سایپا و با عرضه ۲۵ هزار دستگاه آغاز شد.

در این مرحله، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، همچون مرحله قبلی، پیش‌فروش چهار محصول پرمتقاضی خود شامل پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک را عرضه کرده است. موعد تحویل این خودروها بر اساس نوع محصول، از فروردین تا خرداد سال ۱۴۰۱ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی، تعیین شده است. 

ثبت‌نام و اطلاع از برندگان نهایی همچون روال همیشه، از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.i خواهد بود. ضمن اینکه اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک نیز اعلام می‌شود.

بنابراین به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.