| کد خبر: 230880 |

◄ چرا چشم پلیس راه فقط دنبال ناوگان عمومی با پیش فرض مجرم و بانی تمام مشکلات جاده ای است؟

شخصی های مسافربر و قاچاق بر و شوتی ها و مسافربرهای اینترنتی در جاده ها جولان می دهند ولی چشم پلیس راه فقط قادر به دیدن ناوگان عمومی است و البته با پیش فرض متهم و مجرم و بانی تمام مشکلات و ناهنجاری های جاده ای و...

تین نیوز

«دیشب ۱۲ ساعت از بندر کوبیدم آمدم از چهار ایست بازرسی و  پنج گشت تو راهی عبور کردم،  در ترمینال مامور ترمینال جلویم را گرفت و پرسید بار چی داری؟ گفتم: یک کولر ۱۸ هزار پنجره ای با فاکتور. با این وجود مدارک را گرفت و رفت و گفت صورت جلسه قاچاق است. سوالم این است که یک عدد کولر مصرفی برای خانه خودم  نمی توانم خرید کنم و با ماشین خودم بیارم؟»

به گزارش تین نیوز، اظهارات بالا بخشی از درد دل های یک راننده اتوبوس در گروه های مربوط به راندگان اتوبوس در شبکه های اجتماعی است.

در این زمینه یک فعال بخش حمل و نقل مسافری جاده ای معتقد است از مظلومیت رانندگان است که پلیس راه مجری و متولی بار قاچاق برای ناوگان عمومی  می شود. 

او در شبکه های اجتماعی با بیان این مطلب، عنوان کرد: شخصی های مسافربر و قاچاق بر و شوتی ها و مسافربرهای اینترنتی در جاده ها جولان می دهند ولی چشم پلیس راه فقط قادر به دیدن ناوگان عمومی است و البته با پیش فرض متهم و مجرم و بانی تمام مشکلات و ناهنجاری های جاده ای و...

وی افزود: کاش مشکلات معیشتی رانندگان و وضعیت در حال ورشکستگی شرکت ها، گرانی خودروها، نبود لاستیک و لوازم یدکی و گرانی آنها، نبود مسافر، گرانی حق بیمه و ده ها مشکل دیگر را هم می دیدند و اینقدر نمک بر زخم هایمان  نمی پاشیدند.

به گفته وی بیجا نیست اگر کسی فکر کند تمام این دخالت های بیجا و فشارها و در تنگنا قرار دادن  حمل و نقل عمومی عامدانه ودر راستای متلاشی سازی آن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسعودافروزنیا 1 0

    درود و سپاس که همیشه صدای قشرستمدیده حمل ونقل ونقل هستید

  • کاپیتان محموددووری نژاد 0 0

    دورودبرشماکه مشکلات کاپیتانهای اتوبوس رابه گوش مسولین میرسانید