| کد خبر: 230798 |

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد؛

نتایج تحقیقات درباره فایل صوتی ظریف

سخنگوی قوه قضائیه: قریب به ۲۰ نفر از کسانی که در فرایند افشای فایل صوتی ظریف ایفای نقش داشتند احضار شدند. برای برون رفت فایل صوتی از دولت تحقیقات خوبی انجام شده و نتایجی بدست آمده است.

تین نیوز

سخنگوی قوه قضائیه: قریب  به ۲۰ نفر از کسانی که در فرایند افشای فایل صوتی ظریف ایفای نقش داشتند احضار شدند. برای برون رفت فایل صوتی از دولت تحقیقات خوبی انجام شده و نتایجی بدست آمده و به لحاظ اهمیت موضوع کار تحقیقات مجدانه ادامه دارد و تا نتیجه نهایی پرونده در این کارگروه امنیتی و قضایی موضوع را پیگیری می کنیم.

به گزارش تین نیوز، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به برخورد با تخلفات در قوه قضاییه گفت: همکاران ما در واحدهای حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ، ۲۳۷ نفر از کارچاق کن  و دلالان  را شناسایی کردند. همچنین دستگیری ۱۶۱ وکیل و کارشناس دادگستری، بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل متخلف بخش‌های مختلف قوه قضاییه و تعدادی از سردفتران اسناد رسمی از جمله اقدامات دستگاه قضا بوده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اتفاق رخ داده در مجتمع رفاهی و تفریحی ساری گفت: آنچه که اتفاق افتاد تخریب مجتمع نبود بلکه  اقدام خوب از ناحیه قوه قضاییه و الگو برای دستگاه های دولتی بوده است. مجموعه قوه قضاییه در ۶۰ متر ساحل دریا مستحدثاتی نداشت و ۶۰ متر آزاد شد و هزینه ای از بین نرفته است. اقدام انجام شده که قانونمند بود آزادسازی ساحل دریا و سواحل برای عموم شهروندان بود.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی  درباره اینکه پرونده  منتشرکنندگان فایل صوتی ظریف به کجا رسید؟ گفت: در این ارتباط پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل شده  و بعد از تشکیل آن تیم های تخصصی متشکل از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه  و در یک تیم قضایی و امنیتی و اطلاعاتی پیگیری پرونده را انجام می دهند. بخشی ازامور بر عهده  وزارت اطلاعات و بخشی به اطلاعات سپاه محول شده است.   کسانی که در این فرایند ایفای نقش داشتند دستور ممنوع الخروجی شان صادر شده است.

وی افزود:  قریب  به ۲۰ نفر از کسانی که در این فرایند ایفای نقش داشتند احضار شدند. برای برون رفت فایل صوتی از دولت تحقیقات خوبی انجام شده و نتایجی بدست آمده و به لحاظ اهمیت موضوع کار تحقیقات مجدانه ادامه دارد و تا نتیجه نهایی پرونده در این کارگروه امنیتی و قضایی موضوع را پیگیری می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.