| کد خبر: 230782 |

واژگونی پژو در جاده یاسوج به پاتاوه ۲ کشته برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بامداد امروز واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج به پاتاوه ۲ کشته برجا گذاشت.

تین نیوز

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بامداد امروز واژگونی پژو ۴۰۵ در جاده یاسوج به پاتاوه ۲ کشته برجا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت:  ۳۰ دقیقه بامداد امروز  طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی یاسوج به پاتاوه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده هر ۲ سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ قبل از رسیدن تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در دم جان سپرده بودند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.