| کد خبر: 230774 |

استاندار خراسان شمالی: محور بجنورد-میامی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار گرفت

استاندار خراسان شمالی گفت : عملیات اجرایی فاز اول محور بجنورد - میامی در خرداد ماه سالجاری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) شروع می شود.

تین نیوز

استاندار خراسان شمالی گفت : عملیات اجرایی فاز اول محور بجنورد - میامی در خرداد ماه سالجاری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) شروع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در تهران افزود : برای ساخت و تکمیل این محور حدود ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در قالب سرفصل بودجه ای در اختیار پیمانکار برای اجرای این پروژه قرار می گیرد.

پروژه بجنورد - میامی یکی از پروژه های مهم زیرساخت حمل و نقل زمینی استان خراسان شمالی محسوب می شود که طرح اجرایی آن حدودبیش از یک دهه قبل شروع شد  که در این مدت با فراز و نشیب هایی برای اجرا مواجه شد و با انتصاب استاندار جدید خراسان شمالی ( محمدعلی شجاعی) و در سفر سال گذشته فرمانده وقت قرارگاه خاتم به استان خراسان شمالی قرارداد اجرای این پروژه بین استان و این قرارگاه منعقد شد.

این محور حدود ۲۶۰ کیلومتر مسافت دارد که بنا بر گزارش رسمی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تاکنون ۸۵ کیلومتر از این مسیر، بهره برداری رسید و ۱۲ کیلومتر از این محور در ۲ قطعه ۶ کیلومتری به مناقصه رفته و بزودی پیمانکار انتخاب می شود.

براساس این گزارش ساخت ۵۹ کیلومتر از این مسیر در دست پیمانکار است و به وسیله شرکت توس مسیر در حال اجرا است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بر اساس برآوردهای انجام شده، اجرای هرکیلومتر راه در این محور حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.