| کد خبر: 230755 |

بهره‌برداری از طرح بهسازی باندهای پرواز فرودگاه مهرآباد

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه ملی است و تاثیر مستقیمی را بر شبکه پروازی فرودگاه‌های کشور خواهد گذاشت.

تین نیوز

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ گفت: این پروژه به عنوان یک پروژه ملی است و تاثیر مستقیمی را بر شبکه پروازی فرودگاه‌های کشور خواهد گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشستی با حضور اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مقدمات و تمهیدات لازم برای شروع پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد بررسی شد.

در این نشست «حسین اسفندیاری»، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و گفت: این اتفاق تاثیر مستقیمی بر شبکه پروازی فرودگاه‌های کشور دارد و از این رو هر یک از مسوولان مرتبط باید نقاط بحرانی و شرایط عدم قطعیت تاثیرگذار بر زمانبندی پروژه را در حوزه خود شناسایی کنند و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را به عمل آورند.  

وی تاکید کرد: میزان تاثیرگذاری این پروژه بر صنعت هوانوردی کشور به اندازه‌ای است که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی هر هفته گزارش مرتبط با شرایط پروژه را مستقیم از مدیرعامل شرکت دریافت و پیشرفت کار را رصد می‌کند.

بهره‌برداری این پروژه در کمترین زمان ممکن

همچنین «مسعود نیکبخت»، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز ضمن ارایه گزارش از میزان پیشرفت پروژه نصب ILS باند ۲۹ راست مهرآباد ابراز امیدواری کرد که با تلاش متخصصان الکترونیک هواپیمایی مهرآباد و ستاد، این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

اقدامات لازم جهت آموزش کارکنان برج مراقبت پرواز فرودگاه

«محمد الهی‌نیا»، معاون عملیات هوانوردی مهرآباد نیز گفت: جمع‌بندی نهایی دستورالعمل بهره‌برداری از باند ۲۹ راست در حال انجام است و به محض تایید آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اقدامات لازم جهت آموزش کارکنان برج مراقبت پرواز فرودگاه انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.