| کد خبر: 230695 |

بازگشایی مترو در شیراز

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به نارنجی شدن رنگ وضعیت شیراز، اعلام کرد که متروی این کلانشهر بعد از حدود یکماه تعطیلی، از روز ۲۰ اردیبهشت مجددا فعال خواهد شد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز با اشاره به نارنجی شدن رنگ وضعیت شیراز، اعلام کرد که متروی این کلانشهر بعد از حدود یکماه تعطیلی، از روز ۲۰ اردیبهشت مجددا فعال خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، حمید جورکش یکشنبه ۱۹ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: به دنبال آغاز پیک چهارم کرونا در شیراز، با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، خدمات رسانی قطار شهری در شیراز با هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونا، متوقف شد.

جورکش با اشاره به اینکه توقف خدمت رسانی قطارشهری، قطعا بخشی از شهروندان را با مشکلاتی در تردد مواجه می‌کند، گفت: هدف از متوقف شدن خدمات حمل و نقلی مترو، کمک به حفظ سلامت شهروندان و ممانعت از تشدید شیوع همه گیری کرونا و با تصمیم و هماهنگی ستاد مدیریت بیماری کرونا انجام شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا، وضعیت این کلانشهر نارنجی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به روند کاهشی آمار ابتلا و تعداد موارد بستری بیماری کرونا در شیراز، خدمات حمل و نقل مترو از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از سر گرفته خواهد شد.

جورکش تاکید کرد که استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از الزامات مد نظر برای استفاده از خدمات مترو است و پرسنل قطار شهری بر این امور نظارت کاملی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، خدمات حمل و نقل مترو، از روز ۲۱ فروردین و با تشدید همه گیری بیماری کووید-۱۹ در شیراز به حالت تعطیل درآمد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.