| کد خبر: 230689 |

◄ یک راه جدید برای کسب درآمد؛ دریافت انعام اجباری از رانندگان!

معمولا برای ورود به انبار، استفاده از خدمات لیفتراک، بار شمار و خروجی و ... مبالغی از 5 تا 50 هزار تومان به اجبار و به نام انعام از رانندگان دریافت می شود.

تین نیوز

در حالی که چند روز پیش،حراست و انتظامات معدن بافق نوشته ای در این مکان نصب کرده و با ارایه شماره تماس از رانندگان خواسته است در صورت گرفتن انعام توسط پرسنل معدن بافق، با این شماره ها تماس بگیرند، رانندگان می گویند اگر در مکان مختلف انعام پرداخت نکنند در انجام کارشان توسط کارکنان، خلل ایجاد می شود.

به گزارش تین نیوز، یک راننده در این مورد به تین نیوز گفت: گرفتن اجباری انعام از رانندگان از جایگاه توزیع سوخت شروع شده و به مکان های مختلف از جمله بارگیری و تخلیه بار می رسد.

وی افزود: معمولا برای ورود به انبار، استفاده از خدمات لیفتراک، بار شمار و خروجی و ... مبالغی از 5 تا 50 هزار تومان به اجبار و به نام انعام از رانندگان دریافت می شود.

بیشتر بخوانید: 

درخواست از رانندگان: دریافت انعام توسط کارکنان معدن را اطلاع دهید

یکی دیگر از رانندگان بازنشسته نیز گفت: چندین سال پیش با کامیون به صورت یکسر خالی به برای بارگیری به بندرعباس رفتم که موقع بارگیری از کشتی به علت ندادن انعام، بارگیری با مشکل مواجه شد ، به طوری که مجبور شدم پیاده از در خروجی به محل کشتی برگشته و برگ بارگیری را بگیرم.  موقع صدور بارنامه همان بار در داخل شهر بندر عباس باز هم انعام (باج) ندادم که با چند ساعت معطلی بارنامه ام را صادر کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.