| کد خبر: 230605 |

راهداری استان تهران: سفرهای آخر هفته نگران کننده است

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در پایان هفته اعلام کرد: سفرهای آخر هفته نگران کننده است که نیاز به مدیریت دارد.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در پایان هفته اعلام کرد: سفرهای آخر هفته نگران کننده است که نیاز به مدیریت دارد.

به گزارش تین نیوز، عادل مصدقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در ایام پایانی هفته شاهد افزایش تردد خودروها در مسیرهای شمال شرقی و شمال غربی تهران از جمله آزاد راه های پردیس، کرج، شمال و ساوه هستیم که ضروری است در این شرایط کرونایی مدیریتی در خصوص انجام سفرها داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی روز سه شنبه هفته گذشته میزان ترافیک در این مناطق افزایش بیشتری داشت.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: شب گذشته در مسیرهای امامزاده داود(ع)، آزاد راه های شمال و کرج و همچنین فیروزکوه و لواسانات به سمت تهران شاهد ترافیک سنگینی بودیم.

به گفته وی، ترافیک ایجاد شده در ایام پایانی هفته بدلیل عزیمت شهروندان به مناطق تفرجگاهی صورت می گیرد که در این خصوص باید تصمیماتی از سوی ستاد مقابله با کرونا استان تهران اتخاذ شود.

مصدقی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در مسیرهای استان تهران نیز گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان خودروها در تمام مسیرهای استان هستیم.

وی با اعلام اینکه، طبق پیش بینی هواشناسی در ساعات عصرگاهی این هفته شاهد وزش تندباد و بارندگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی استان خواهیم بود، به شهروندان توصیه کرد در ساعات عصرگاهی از اتراق در حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات پرهیز کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.