| کد خبر: 230587 |

افتتاح ۴ طرح جاده‌ای استان یزد با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد چندین پروژه جاده‌ای استان با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد چندین پروژه جاده‌ای استان با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، علیخانی مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص پروژه‌های قابل اقتتاح سازمان راهداری این استان که قرار است امروز ۱۸ اردیبهشت همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به یزد انجام بگیرد، گفت : امروز در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد چندین پروژه راهداری افتتاح خواهد شد که شامل ۱۷ کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۵۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی، ۲۹۶ کیلومتر درزگیری و حدود ۲۳۰ کیلومتر لکه‌گیری است.

وی افزود: هزینه طرح های انجام شده از زمان اجرا تا به امروز که به بهره‌برداری می‌رسند در مجموع ۴۸ میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است همزمان با سفر یکروزه محمد اسلامی به استان یزد، بازدید از مسیر پروژه بزرگ راه آهن در دست احداث یزد- اقلید، بهره‌برداری از بزرگراه زارچ- اشکذر به طول۳۴ کیلومتر، آغاز عملیات اجرای ۳۷۶۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن  برای ۵ شهر استان شامل یزد، میبد، اردکان، زارچ و اشکذر و بهره‌برداری از پروژه‌های بازآفرینی شهری شهرستان در دستور کار وزیر راه و شهرسازی قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.