| کد خبر: 230543 |

امادگی تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از امادگی تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی بارش باران های شدید همراه با طوفان و گرد و غبار ظرف روزهای آینده از آمادگی مناطق و نواحی شهر تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اصغر عطایی در تشریح آمادگی شهرداری تهران برای بارش های بهاری گفت: باتوجه به بارش های بهاری که از قبل هم پیش بینی شده بود و در روزهای گذشته نیز شاهد بارش های شدید همراه با طوفان و گردوغبار بودیم، آمادگی خوبی در سطح مناطق 22گانه و نواحی 124 گانه ایجاد شده است و در حقیقت بسیج کاملی برای مقابله با حوادث احتمالی ایجاد شده است.

وی افزود: از روزهای گذشته به طور کامل مسیل ها و کانالها رصد و پایش شده و پاکسازی های لازم انجام شده است. همچنین تجهیزات مورد نیاز شامل "اره موتوری و بالا بر"  برای بارش های بهاری که بیشتر به صورت لحظه ای است و ممکن است در هر زمان محدوده ای از شهر  را درگیر کند تامین شده تا در صورت شدت باد و سقوط درختان موضوع به سرعت حل و فصل شود.

عطایی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون مشکلی در زمینه آبگرفتگی وجود نداشته است و تنها در چند مورد به صورت جزئی شاهد شکستگی درختان آن هم به صورت شکستگی شاخه ها بودیم که با آمادگی خوبی که وجود دارد به سرعت موضوع حل و فصل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.