| کد خبر: 230446 |

تمامی محورهای اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: با تلاش همکاران راهدار در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد با رعایت سرعت مطمئنه جریان دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: با تلاش همکاران راهدار در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد با رعایت سرعت مطمئنه جریان دارد.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس برآوردهای اولیه بع واسطه‌ بارش‌های سیلابی، خسارت 500 میلیارد ریالی به راه‌های حوزه استحفاظی استان وارد شده است.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها بیشتر در محورهای فرعی و روستایی شهرستان های قاین، بیرجند، فردوس، سربیشه، طبس، نهبندان، خوسف و ... بوده است که طی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و روسازی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در محورهای مواصلاتی استانی این مسیرها آسیب وارد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه عامل اصلی تسریع در تخریب راه‌ها میزان رطوبت خاک است، انتظار داریم طی دو ماه آتی تخریب رویه راه‌ها شدت بگیرد که نیازمند صرف هزینه جهت تسریع در ترمیم رویه راه‌ها هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از 200 راهدار با 300 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در قالب اکیپ های راهداری برای انجام عملیات راهداری در زمان بارندگی هستند.

وی ادامه داد: در این مدت راهداران با استقرار به موقع و تلاش شبانه روزی نسبت تردد ایمن در تمامی محورهای حوزه استحفاضی اقدام کرده و بهسازی و مرمت این محورها در کمترین مدت زمان ممکن در دستور کار است.

جلال زاده بیان کرد: در برخی محورهای فرعی و روستایی تردد با سختی انجام می‌پذیرد که راهداران در حال ترمیم این محورها هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند؛  همچنین سایت 141 و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.